• MagdaA

saras måbra-tråd keeps going stronger

Prommis 10 juli... så det är ett tag kvar, men tiden går ju så fort!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

Nu har jag och hunden varit ute på en riktigt rask promenad i 40 min. riktigt skönt! länge sen jag gick utan vagn, skönt att kunna svänga lite med armarna.

• MagdaA

Little: nix, ingen bastu tyvärr.

Tina: wow! bra jobbat tjejen! Å du, jag Vet att du kan! Du fixat det! KRAM

• MagdaA

emmamaria: nä, tyvärr är de ju svårt. men kan du inte köpa en snygg bikini med linne till då? en sån köpte jag efter att jag gått ner, hoppas jag kommer i den till sommaren också!

• MagdaA

emmamaria: klart du hinner! om du vill. sen HUR du lyckas måste ju du hitta din lösning på.

• MagdaA

Nu har vi varit ute på en timmes härlig, svettig promenad! SÅ skönt väder! Kunde bara inte sitta inne. Packade ner Alex i vagnen, han sov som en stock och snarkade högt och tydligt

Brödet blev gott, jäste upp lite dåligt bara så det blir ganska små skivor.

emmamaria: snart sommar? å ja tycker de är läääänge kvar! Här har vi massa snö nu, fick ju ytterliggare 3 dm förra veckan. Härligt med vinter!

• MagdaA

kakis: härlig inställning! perfekt att du har din ct nu så kan du träna precis när det passar DIG!

• MagdaA

Här blev de riktig smalmiddag idag. Var iväg och stohandlade så vi behövde nått som gick fort när vi kom hem, blev kycklingsallad, så snabbt och enkelt, men så gott! Å jag skippade dressingen

glad att jag tog en promenad i dag för jag orkar inte nån ct-träning i kväll! Efter handlingen är nu kylen full av fräscha grönsaker och fruktfatet rågat!

• MagdaA

hur vet man att en mango är lagom mogen?

• MagdaA

Kaya: åh! äntligen ett sånt inlägg som jag saknar! Måste betyda att Kaya är tillbaka på rätt spår igen!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger