saras måbra-tråd keeps going stronger
hej hej. unndardag idag. bakade en kladdkaka men borde inte ha tagit så stor bit...bläääää va de sätter sig i magen! Hoppas jag hinner ut på promenaden i morgon fm som jag planerat!
hej hej. unndardag idag. bakade en kladdkaka men borde inte ha tagit så stor bit...bläääää va de sätter sig i magen! Hoppas jag hinner ut på promenaden i morgon fm som jag planerat!
Blir ingen prommis här idag. Skitväder! Snöar och regnat på tvärsan. BLir en tur till gymmet istället sen när Alex somnat.
Jessi: vad går den direten ut på?
den planerade promenaden, som byttes mot ett pass på gymmet blev slutligen ett pass på crosstrainern. körde ett jobbigare program än jag brukar i 40 min så nu är jag riktigt svettig. Bortbjudna på middag idag så det känns skönt att ha motionen avklarad.
Äntligen händer det nått på vågen! Bara -0,2 kg men jag har stått stilla så länge så det känns ändå okej. Hoppas det fortsätter åt rätt håll nu!
det blev ett pass på crosstrainern i kväll, 30 min. hade planerat en tur till gymmet men de blev så stressigt i em så jag hann inte. hoppas det hinns med i morgon i stället.
Dagens motion avklarad, blev ett pass på gymmet, nyduschad och härligt trött i kroppen nu. Precis lagt pojken, hoppas på en lugn och slapp kväll.
emmamaria: jag har heller ingen att gå med, går alltid själv, men det gäller att bestämma sig, annars kommer man aldrig ut.
Annelie: HEJ! Länge sen, allt bra?
SE: å jag kommer ju fortfarande inte in på din pres så jag ser inga nya bilder Hoppas du får en toppendag på fredag!!!
hej på er. full rulle hela dagen med besök osv. skit trött nu. tänkte ta ett pass på ct:n men jag tror jag bangar, så himla trött både i kroppen och knoppen. Men i morgon SKA jag!
SE: nu kommer jag in! Äntligen! Ska genast kika lite på dina nya bilder!
Idag har jag gått mycket! 1 tim och 20 min * 2. Till och från Sidensjö. De va dessutom riktigt tungt att gå mellan oss och grindnäset (3 km), massa snöslask. Men, det ger bra motion att styra vagnen i sånt före! Nu kan jag njuta i soffan i kväll med gott samvete. Hade tänkt träna ct i kväll men det orkar nog inte mina ben! När vi kom hem åt vi frukt till mellanmål. Jag och Alex delade på ett äpple, ett päron och en banan.
nån som har tips hur man får magen i form? tycker jag äter hyffsat bra, men min mage krånglar. gasig och rätt lös (ursäkta!). Alltid som värst på morron/fm. Undrar om det är nått jag inte tål eller så... ?!