Inlägg från: Missisola |Visa alla inlägg
  • Missisola

saras måbra-tråd keeps going stronger

6628: Härligt att du kommeri gång nu bejbi och fixar till det utifrån dina förutsättningar...
    Kommer gå kanon!!!!

En annan är så slut i kroppen...vad trodde jag? Att jag skulle köra ett styrkepass....som sagt 4 år sen jag pumpa så....
    Se om jag kan röra mig i morrn

• Missisola

UJ! vilken träningsvärk jag haft i dag....kände efter 60 min simning att Pumpen verkligen tog på triceps och framsidan på benen.... Härligt!!!!!!

Angående Semlor....
    Har man som jag intentionen att äta EN semla på Fettisdagen - så kan man unna sig en riktig...
    Har oxå spanat nyttiga semmelrecepet....men för en semla...nääääää.....
    Så jag ska på onsdag baka bullarna och på tisdag gör vi riktiga semlor till kidsen....(5/2)
    Jag är så där äckligt traditionsbunden jag
    Så sen blir det våfflor på VÅFFELDAGEN

• Missisola

F´resten*kom på*

Hela grejen med semlor är ju att man skulle äta nått fett ....på fettisdagen....sen inleds fastan....
    Så som sagt ..Man FÅR äta en GOD semla med ALLT på....sen är det 40 dagar fasta till påsk!!!!

• Missisola

Evenstar: Jag bakar inte hemma utan å jobbets vägnar....till 66 barn
    Minisemlor blir det....
    Vi är ganska noggranna med våra mellanmål...men som sagt vi jobbar mycket med traditioner....dvs pratar om varför vi har semlor mm

• Missisola

samtalet jag gått och väntat på med både förtjusning och fasa....blev fasa....

allt bara föll....varför funkar inte min kropp....??? Nu ska man knapra piller...och sen mer piller...usch inget känns naturligt....
    Bara därför är bebissuget större än nånsin.....

*gråter*

• Missisola

Jag har ju inte fått igång maskineriet efter mitt p-pillerstopp i april...ingen mens ..nada!
    Har sen i november varit i kontakt och träffat en gyn. på Sös som undersökt och taigt prover...utan resultat.
    Trodde det äntligen var på väg i gång för jag fick en egen blödning på dag 50....tog blodprov i söndags för att se om jag haft ÄL....och jag hoppades!!!det kändes verkligen så bra...
    Men tji fick jag...gyn. ringde i dag och ingen ÄL..så nu ska jag knapra Gestapuran först och sen Pergotime...nått jag bara sett i rubriker här på FL...
    Så...nu "tillhör" man heöt plötsligt "Svårt att få barn" gänget....

Är lessen och känner mig otroligt ensam just nu Ledsen

• Missisola

SE: Känner igen "trots"....
    Tack bejbi! Jag borde inte måla f-n på väggen jag vet, men min gyn tycker jag börjar bli till åren....=(

Tindra: Hur var din story...du har twins va??

• Missisola

Go´kväll bejbis....och tack för all positiv energi ni bidrar med...
    I dag kändes det lite bättre...men det är ju alltid jobbigt då man får bomber släppta i skallen på en..innan man får distans...
    Tog nyss första Provera(?)tabletten....så nu är det bara att knapra och se...(och göra annat ...eum   )

Bra!!! träningsdag...Simma 60 min i morse och dagen avslutades med30 min styrka och mitt älskade SatsDans pass...vi hade vikarie i dag...men hon var superskön...så jag kom hem GLAD!!!!!!

I dag hade vi föräldrafika på jobbet...med alla kladdkakemuffins kidsen bakat....de var populära!!!!MUMS

• Missisola

SE: kan man spara inbjudan till påsk Då gör vi V-jö igen(med KENT i Tipshallen bla)
    ...eller då gör jag V-jö igen...Sambon och dottern åker ner på sportlovet ....

Vart ska ni träna då? På SATS Södermalm....?
    Jag gillar verkligen SATS.... de är proffsiga, trevliga, brett utbud mm mm..så har de barnpassning - fast Ebba har inte varit där på ett år...

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger