saras måbra-tråd keeps going stronger
Hej på er!
Brutta med prestationsångest så det förslår anländer...............
Gjorde provet igår och kammade hem G, gjorde det på längre tid än tillåtet men tänkte att det var bättre att göra det över längre tid och svara på fler frågor eftrsom en prövning eller omprov oftast kan handla om liknande frågor igen och liknande uträkningar. Bra träning med.
Jag säger bara det, det var sjukt mycket matte och det hade jag inte en aning om! Jag fastnade skitlänge på nåt så fjantigt som en en uträkning av en överskottsökning som skulle räknas om i %!
Kollade igenom provet och det var massor jag missat, jag var iof. trött osv.
Provet landade på 32/52 och G.
Sen fick jag MVG på min sista inlämningsuppgift, mina uträkningar om startbudget osv. Jag hade gjort ett toppenjobb på den sista uppgiften. Första och andra fick jag VG på och betyget utgörs till 80% av inlämningarna. Betygssamtal om några dagar.
Men, jag kan bara se hur dålig jag var på provet och det känns apjobbigt nu! Förhoppnings kan jag bara läsa på extra mycket om hur man gör och träna på matten lite så ordnar det sig. Jag måste ha dessa grunder inför 14 veckors fortsättningskurs på halvtid dock men ändå. Flera kapitel i veckan + massa projekt och grejer. Ska jag vara ärlig har jag ju inte ägnat kursen så mycket tid förutom till inlämningsuppgifterna.
Så, jag behöver pepp!