saras måbra-tråd keeps going stronger
Magda, ja jag såg reklamen för det programmet. Den kvinnan dog av sin fetma, så hemskt. Tänk att det kan gå så långt. Ska helt klart se det ikväll!När det gäller brödbak, så är det inget som ligger mig varmt om hjärtat. Jag har fått för mig att det är så bökigt och tar sån lång tid. Men så är det kanske inte? Ingen som har ett lätt recept som går fort att göra? I så fall skriv gärna ner det!

SE, självklart är det bara normalt att du står stilla i vikt (som jag vill kalla det eftersom det endast rör sig om 0,5 kg). Styrketräning omvandlar ju fettet till muskler och muskler väger mer än fett. Tycker du är jätteduktig som har hållt vikten trots att du har ändrat dina matvanor lite. Det är ju så det ska vara!!!
Slutade tidigt idag, halv ett varje onsdag, himmelriket!! Haha...lagom arbetsdag 7,30-12,30. Tänk om man hade haft det så alltid. Och så slutar jag ett på fredag också. På fredag blir det personalfest på jobb, ska bli jättekul!!
Middag ikväll blir kycklingfilé med wokgrönsaker, kokosmjölk (lätt) och lime. Till det fk-ris och sallad.
Har faktiskt inte bestämt mig än om jag ska träna eller inte. Är mör i benen som det känns nu efter gårdagens träning, men det kanske ändrar sig till ikväll. Annars blir det en vilodag, är inte helt okej i halsen heller.