saras måbra-tråd keeps going stronger
emmamarie box är ju kul, det är min favorit träning. Tyvärr har jagingen träningskompis för tillfället. Vill inte gå och boxas själv. Hoppas att jag kan börja igen nån gång.
emmamarie box är ju kul, det är min favorit träning. Tyvärr har jagingen träningskompis för tillfället. Vill inte gå och boxas själv. Hoppas att jag kan börja igen nån gång.
Grattis Annika! Va underbart! Får jag fråga hur mycket du har gått ner?
Imorse vägde jag mej, och jag fick entt glädje tjut. Oj vilken skillnad TILLS jag bestämde mej att väga mej på trägolvet istället för på heltäckningsmattan och OJ inte lika bra längre , fast det var ändå minus. AJAJ inte väga sej på mjukt underlag.
Ja så kan det gå!!
Bra där Pussgurka, precis nu när du har motionerat så mycket så har du säkert inte lagt på dej nåt.
Från och med idag är det slut med kakor, choklad o liknande. Inget sådant alls förren vi ska ut på restaurang i februari. Jag märker att om jag tar en liten kaka, som jag ändå har råd med när jag räknar kaloreir, så ökar ju suget! Har tagit något sött varje dag nu ett tag och det funkar inte för mej märker jag. Så nu är det stopp!
Och SE det blev många kilometer! Din karaktär skulle man ha!
Härligt att du unnar dig lite vin, det måste man ibland. Hoppas huvudet känns bra idag
Planen idag är att åka och bestämma vad vi ska ha för inredning i vårat badrum som hållet på att renoveras. Hade tänkt att gå runt Rocksjön med barnen som är 5 km, men får se hur vindarna är. Annars får jag motionera själv senare.
Ha det gott!
Hej tjejer!
Idag är det fullt ös här.
Först ska vi köpa nytt badkar, sen övningsköra med mannen, middag hos pappa o mamma, hem igen så min sambo kan läsa körkortsteori, 18.00 träning för mej.
Ojoj en fullspäckad dag!!
clinan 80 minuter wów bra jobbat! Vilken jättepromenad.
Monsa Mjölkafållan gick jag förbi idag, när vi var ute o promenerade , det är ju jättefint där på sommaren. Mysigt att gifta sig ute! Det skulle jag med vilja göra, tänk om sambon kunde fråga NÅN GÅNG!! (haha)
Välkommen Alyssa , detta är en perfekt tråd att få både tips o pepp, samtidigt som man kan skriva om både motgångar o när det går bra!