saras måbra-tråd keeps going stronger
nyss inkommen från 50 min prommis. å sitter nu å knaprar på ett äpple. ska till killens kusin idag på kalas å där bjuder dom på smörgåstårta, men de blir nog(förhoppningsvis) bara en liten bit för mig....
nyss inkommen från 50 min prommis. å sitter nu å knaprar på ett äpple. ska till killens kusin idag på kalas å där bjuder dom på smörgåstårta, men de blir nog(förhoppningsvis) bara en liten bit för mig....
har nyss hemkommit från 1 timmje box å en timme core, å fick gå mot en karl i boxen så måsta ju ta i lite extra så ja visa att ja var stark
lite osäker idag om de blir nån träning... fick sockerfall på jobbet iodag å är inte riktigt bra än efter de, men ska vial en stund på soffan nu å sen se om de har gått över...
hej hej tjejer. tror jag hoppar ur denhär tråden, kanske läser lite iblsnd men. känner att ja inte har lika mycke power å så som ni har att ge..
nån som har nå bra enkla ideer på vad ja ska ha på veckans matsedel på dagiset denhär veckan?
jo jag jobbar på dagis, började den 17 dec å var sjuk 1½ efter de oxå så har knappt hunnit in i rutinerna. å nu har kocken gått å brytit handen eller va de var så nu är ja helt ensam i köket å de är inte jag van med, är inte bara liiite å tänka på å komma ihåg allt å hinna med.... så min kropp är typ totalt slut nu
herregud säger ja först en timme core å sen 1 timme box, men fick gå dubbelt på boxen, för fick gå mot ledaren, så nu är ja alldeles skakis i mina armar. så nu knaprar ja apelsin å ska snart duscha
kaya tack tack *generad gubbe*
evenstar jag kör alltid dubbellpass på måndagar å fredagar...
lite stolt över mig själv idag. beställde små semlor till dagisbarnen, å till personalen. å ja åt bara´en halv liten...brukar inte ha sån karaktär. tror SE vet, om hon kommer ihåg de året ja tryckte i mig hur många semlor som helst
har varit ute å gått 70 min i rasktakt idag...
har varit ute å gått 1 timme i regnet idag...