Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

saras måbra-tråd keeps going stronger

nyss inkommen från 50 min prommis. å sitter nu å knaprar på ett äpple. ska till killens kusin idag på kalas å där bjuder dom på smörgåstårta, men de blir nog(förhoppningsvis) bara en liten bit för mig....

• alarik82

har nyss hemkommit från 1 timmje box å en timme core, å fick gå mot en karl i boxen så måsta ju ta i lite extra så ja visa att ja var stark

• alarik82

lite osäker idag om de blir nån träning... fick sockerfall på jobbet iodag å är inte riktigt bra än efter de, men ska vial en stund på soffan nu å sen se om de har gått över...

• alarik82

hej hej tjejer. tror jag hoppar ur denhär tråden, kanske läser lite iblsnd men. känner att ja inte har lika mycke power å så som ni har att ge..

• alarik82

nån som har nå bra enkla ideer på vad ja ska ha på veckans matsedel på dagiset denhär veckan?

• alarik82

jo jag jobbar på dagis, började den 17 dec å var sjuk 1½ efter de oxå så har knappt hunnit in i rutinerna. å nu har kocken gått å brytit handen eller va de var så nu är ja helt ensam i köket å de är inte jag van med, är inte bara liiite å tänka på å komma ihåg allt å hinna med.... så min kropp är typ totalt slut nu

• alarik82

herregud säger ja först en timme core å sen 1 timme box, men fick gå dubbelt på boxen, för fick gå mot ledaren, så nu är ja alldeles skakis i mina armar. så nu knaprar ja apelsin å ska snart duscha

• alarik82

evenstar jag kör alltid dubbellpass på måndagar å fredagar...

lite stolt över mig själv idag. beställde små semlor till dagisbarnen, å till personalen. å ja åt bara´en halv liten...brukar inte ha sån karaktär. tror SE vet, om hon kommer ihåg de året ja tryckte i mig hur många semlor som helst

har varit ute å gått 70 min i rasktakt idag...

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger