Inlägg från: Tindra04 |Visa alla inlägg
  • Tindra04

saras måbra-tråd keeps going stronger

Hej tjejer!

Har varit ute på en två timmar lång promenad med vagnen. Nu ska jag börja förbereda middagen. Det blir färsbiffar med hemmagjorda klyftisar och vitlökssås.

Tindra 04 - Stolt tvillingmamma till Tuva & Elliot
  • Tindra04

Hej tjejer!

Jag hittade inte hit igår. Jag letade flera gånger.

SE: Tack för att du inspirerar oss alla! Go girl!

• Tindra04

Hej tjejer!

Precis inkommen efter en timmes promenad i STORM! Inget regn dock!

Nu ska jag vara onyttig och äta en räksmörgås på vitt bröd och med lite majonäs på. Svärmor och svärfar var här med den tidigare idag tillsammans med en stor fin bukett tulpaner till MIG! Orsaken är att barnen fyller sex månader idag! Gulligt va?

• Tindra04

Betty: jag håller med Magda! Du får inte sticka härifrån. Och som hon skriver så är det ju så många som skriver i tråden nu så man hinner ju inte med.

Magda: Tacokrydda kanske?

• Tindra04

Härligt Clinan! Grattis!

Jag köpte två par nya jeans när jag hade gått ner mina gravkilon och de är för stora nu! Skulle behöva köpa nya igen men det får vänta några kilon till!

• Tindra04

God morgon girls!

En ny underbar nyttig vecka framför oss!

Här är en till som erkänner att helgen inte har varit den bästa ur mat och motionsynpunkt. MEN idag tar jag nya FRISKA tag!

• Tindra04

BRA jobbat Magda! Duktigt tjejen!

Kaya: Jag är preciars likadan. Spårar ur totalt när jag unnar mig något. Det finns liksom inget lagom. Men det är dit jag strävar efter att komma nu.

• Tindra04

Nilla: ha ha! Jag kan se dig framför mig! Tack för tipset! Det ska jag oxå testa.

Jag är så trött på REGN! Det regnar ju alltid nu för tiden! VET att det inte är någon ursäkt för att inte gå ut MEN när jag först måste ut med vagnen sen med ett barn och sen med nästa så blir det så meckigt. Vagn och barn har hunnit bli blöta innan jag kommer ut ju! Får se om det slutar regna inom en timme eller så. Gör det inte det så kör jag ett pass på min CT ikväll.

Jag var verkligen laddad för en låååång promenad idag ju!

• Tindra04

TACK SE!

Nu har jag varit ute och gått i 1½ timme. 9 km är min runda enligt jogg.se

Nu ska jag ge barnen gröt och sen ska vi åka och titta på ett hus!!!! Har egentligen inga planer på att flytta men har hittat ett hus som ser SÅÅÅÅÅ fint ut!

• Tindra04

BRA jobbat Clinan!

Magda: hi hi! Jag vet. Men vi får se vad vi tycker om huset när vi ser det irl!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger