saras måbra-tråd keeps going stronger
Evenstar
Det såg verkligen jätte gott ut! Blir ju nästan hungrig igen
Evenstar
Det såg verkligen jätte gott ut! Blir ju nästan hungrig igen
Tindra
tack för tipset! Ska inom stan efter skolan på onsdag så då får jag kika där!
Blev en runda till på motionscykeln. Blev 7 km denna andra turen
Är det någon som vet hur sånt naturgodis skiljer sig från vanligt lösgodis? Alltså med fetter o tillsatser o så?!
Började dagen med en rask promenad på typ 40 minuter. Tänkte egentligen cykla innan frukost idag men bakdelen på mig gör ONT får se hur det känns ikväll, kanske blir en tur då istället!
Skolan hela dan *puh* Dock har jag precis varit ute med hund o barn i vagn i cirka 40 minuter. Kände mig alldeles svimfärdig när jag kom hem och då kom jag på att jag missat att äta ett mellanmål. Jag som ALDRIG missar ett mål annars. Men nu ska jag i alla fall laga lite mat så jag känner mig lite piggare.
Sen blir det nog en tur på cykeln ikväll framför tv'n
precis cyklat 1 mil på motionscykeln. Var inte ett dugg motiverad till att göra det idag, men det känns himla skönt efteråt! Så nu blir det duschen sen ska jag se årets kock!
har blivit en promenad på typ 30 minuter me vovven imorse. Sen ikväll blir det ett pass core. Fast det beror lite på vädret, de har ju lovat storm och jag ger mig inte ut då. Men jag håller tummarna för att vädret är bra!
såja, då va core passet avklarat! Bara på mellanlandning hos mamma o pappa för att hämta Thea. Måste nog köra hem nu innan det börjar snöa och blåsa rent för mycket!!
oj vad här skrivs
Orkar inte läsa igenom allt, är så trött så ögonen faller snart ihop!
Imorgon är det dags för min tjejmiddag och det ska bli himla skoj. Blir 5 stycken tjejer som ska äta och dricka gott! Ska bli himla kul. Sen ska vi ut och dansa!!
SE
Ska verkligen bara njuta imorgon! tror faktiskt jag ska åka in och sola på morgonen, vill ha lite färg, är så blek så att det knappt är sant!
verkligen LÄNGTAR tills den dagen då jag oxå kan tjäna pengar! Nu går jag på csn och får 7800 i månaden. Varje gång jag kör till skolan kör jag 6,5 mil enkel tur så där går en hel del pengar! Men ingångslönen för förskollärare är typ runt 20000:- så jag bara längtar och trånar efter att få tjäna lite mer pengar! Har denna terminen kvar och en till! Längtar längtar