saras måbra-tråd keeps going stronger
Så numer äter jag som jag gjorde innan, dvs en bra balans med nyttiga fetter, mycket frukt och grönt :)
6628,
Jag kör nästan enbart med tunga basövningar och kör knappt något alls i maskin. Kanske ska du prova det?
Trollens mamma skrev 2008-02-03 21:57:15 följande:
Krya på dig Tindra!
Jag har varit sååå sugen på hamburgare ett tag, ja inte Max eller McD utan rejäla hemmagjorda. Så idag ska jag göra egna hamburgare med klyftpotatis till. Mums!
Vad ska ni äta idag?
Nämen fy Magda!
Det där måste du kolla upp!
Krya på dig
Jesus vilket träningspass jag nyss kört! Tog i så jag nästan mådde illa. Men det var det verkligen värt! Så stark jag är och så skönt det var.
Nu stundar hemmagjorda burgare och klyftisar!
Tack för söta ord om bloggen :)
Idag är det semmeldagen och jag har inte smakat en enda semla. Så idag ska det bli en. Hoppas den blir lika god som jag inbillar mig!
Idag har jag medvetet struntat i att ta med mig träningsväskan för att hoppa av på gymmet på väg hem. Gissa om det kändes lätt om ryggen när jag gick till bussen?
Om det blir träning så blir det senare ikväll. Idag vill jag vara med min familj. Ungarna och maken var såååå underbara i morse att jag hade helst stannat hemma och myst hela dan.
Middagen igår var suverän, jag gjorde egna hamburgare, jag åt utan bröd men med hemmagjorda klyftisar istället. Massa sallad till och Hot tacosås. Gott som tusan.
Nån som har tips på vad man ska äta idag?
Välkommen Sara Lois!
Här kommer du trivas.
Emma,
Härligt jobbat. Gör bara inte misstaget jag gjorde förut, tränade totalt slut på mig så det inte längre blev kul vilket resulterade i väldigt ojämn träning.