Inlägg från: Nillalalala |Visa alla inlägg
  • Nillalalala

saras måbra-tråd keeps going stronger

MagdaA skrev 2008-01-23 09:00:33 följande:
    Nilla: tror inte ct är nån större fara om du kör i lugnt tempo. fråga dim bm annars, hon borde veta. Å du...har du ingen ny bild på magen, så nyfiken
    Vi har tagit några nya bilder, men har ju inte internet hemma än (efter flytt). Ska försöka mejla lite bilder som jag kan lägga in, så att ni får se bollen
  • Nillalalala

Kaya: Tack Det kanske är bäst att hålla sig till promenaderna, det är ju mycket frisk luft och lågintensivt... och jag tycker ju om det

• Nillalalala
    MagdaA skrev 2008-01-23 09:49:53 följande:
    Nilla: promenader är toppen om du känner att du orkar det, superbra att du håller igång!
    Det känns skönt, änsålänge, jag försöker så att att det inte ska bli så jobbigt sen när bebs kommit ut

SE: Jag är likadan, när jag kommer hem från jobbet så kan jag äta hur mycket som helst, tur att jag är hemma runt 17, för då blir jag inte hungrig senare på kvällen
  • Nillalalala
    MagdaA skrev 2008-01-23 13:58:46 följande:
    Monsa: det här brödet tryckte man ut i en långpanna och skar rutor, enklare än limpor till och med!
    Sånt bröd låter bra! Har gjort brödkakor, men det är så träligt att hålla på att forma och så blir de alltid lite för tjocka!
  • Nillalalala

6628: Japp, första barnet är det Det är så spännande!

• Nillalalala

Hej!

Kollade på Toppform förra veckan, och Paúl gav ett tips att liksom med bestämd röst säga till sigsjälv "STOP" innan man tar godis eller tänker köpa chips.

Har provat, och sambon tyckte det lät jätteroligt när jag stod i vardagsrummet och trånande tittade på godisskålen samtidigt som jag sa "Nej! STOP" Men det funkade!

• Nillalalala

Tindra04: Synd på huset :-/ Vi har köpt ett som vi måste göra om precis allt, eller det är inte akut, men för att det ska se ut som vi vill Och det är jättekul! Nu är snart sovrummet kvar, saknas bara lister och garderobsdörrar!

Inredning är så roligt, särskilt när man får bestämma allt, färger på väggar och golv, dörrar och var det ska vara garderober. I helgen ska vi köpa alla möbler och inrdning till sovrummet, ska bli så kul att göra iordning där!

• Nillalalala

Tindra04: Jag tycker att ni har ett superfint hus, vad man kan se på de bilder du lagt ut! Verkligen min smak på färger

• Nillalalala

Tindra: Nej, jag har inte hunnit lägga in några bilder eftersom vi inte har internet hemma... än Det kopplas in nästa tisdag.

• Nillalalala

Hej!

Jag var på gymmet igår, körde konditionsmaskinerna, det var riktigt skönt att bli lite svettig. Men, jag tror att det blir promenader nu fram till "due date" Fick lite sammandragningar när jag cyklade och bebisen blev lite vild men jag läste att det kunde bero på att cirkulationen i moderkakan blir högre och bebisen får mer syre.

Tindra: Kollade på dina bilder igår, men glömde att fråga vad den läckra tapeten med rosa blommor heter, blev lite sugen på att ha några våder av den i mitt "pyssel-rum" eller i gästrummet.
    Sen så måste jag säga vilka härliga bilder som du hade i hall och sovrum Mysigt!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger