Inlägg från: Missisola |Visa alla inlägg
  • Missisola

Now we´re talking...
    Simning 60 min i morse...

Kom i väg tidigare från jobbet så jag han med Core passet som är innan Sats - dansen...gav järnet...
    Kommer nog kännas i kroppen i morgon

HÄRLIGT!!!!

KRYA PÅ ER ALLA!!!!!!!

KRAMAR till ALLA idag =)

• Missisola

Hello!
    En annan jobbar i dag 6.20-14.40 på SJ... men efter ska jag dra i väg till SATS och köra styrka...
    Har en otrolig sömnbrist just nu - mycket som male i skallen - jobbrealterat - sovit i snitt 5 timmar per natt senaste veckan...
    En vecka kvar sen är man ledig tre dagar jobbar en dag, på coaching en dag, jobbar en dag och sen ledig tre dagar...
    I NEED IT BADLY!!!

Träningen har gått bra denna vecka...
    Körde hårda torsdagen Simning 60 min på morgonen sen efter jobbet hann jag med både 30 min styrka, CorePass och sen mitt SATSdans pass
    ...och på fredagen känns det *s*

I går blev det MYCKET prommis....var ju såååå underbart väder...lapa sol
    Så simma jag 60 min....

Så det enda som liksom inte är ok just nu är sömnen....menmen det kommer väl

• Missisola

Hepp!

Full fart...har precis kommit hem efter ett 60min styrkepass

Man slutar aldrig förundras...ok många liksom låter eller stönar till när de lyfter tunga vikter...MEN på gymmet brukar det träna en kille...han var där i dag...som när han tar i skriker PIZZAAAAA så det hör i hela lokalen...
    Man stannar liksom upp och bara tittar på denne kille som sitter med sina typ 24 kilos hantlar rakt upp i luften och skriker Pizzzzzza....

• Missisola

HeppHoppHapp!!!!

Här har det varit TräningsTorsdag....Morgonsimingen 60 minuter och sen fick jag plats på Corepasset denna vecka oxå(efterjobbet) som är innan SatsDansen....
    Så nu sitter man och är härligt mör...

Ser fram emot en helg med mycket gotte och träning....resten av familjen dra ner till Växjo några dagar = MASSOR av egentid...behöver verkligen det = Psykiskt trött!

• Missisola

Här är det FF = Familjefritt i 4 dar....!

Så i dag har jag prom. till simhallen - simmat
    Sen har strosat lite i Farsta...
    Nu grejar jag med sånt jag inte kan göra när Ebba är hemma...dvs följer och röjer allt som jag städar...

I kväll Tacos och lite vitt...

I morgon simma och ska köra body pump på eftermiddagen!

• Missisola

Morrn morrn....
    Märks att jag INTE dricker alko. ofta...känner av de två glas vitt jag drack...hmmmm

Tänkte simma nu på fm - men känner att det kommer vara KAOS = Sportlovet startar här(var kaos i går nämligen)
    Ska ta en prommis i stället och sen BP kl 16...

Så skönt att bara vara....sitter ff i "jamasen".....

• Missisola

Har varit ute en timme nu drygt....hade stavarna med... Gick en rejäl sväng tror jag - irrade bort mig lite i Enskede då rå..men kollade in på jogg.se nu och har gått i alla fall 5.2 km...ok tycker jag =)

Nu pyssel

• Missisola

Uppe i vanlig tid trots att jag är ledig och har simmat 60 min.... I dag var det lugnt i simhallen ....*tjoho*

I dag är det fokus på utseendet....*s*...Ska in till stan ..klippa mig(bara toppa men ändå) Shoppa lite....solen skiner....

HÄRLIGT!!!

Är inne i en rejält uppperiod nu!!!!!!!!!!!!

• Missisola

SE: Åhhhh GRATTIS Bejbi! Shit va kul grej! (vad var det för uppdrag du gjorde casting för*nyfis*)
    Och härlig helg har du framför dig.....lucky u!!!!

Här är det så hostigt och hackigt.....USCH!!!!!!!!!!

• Missisola

SE: flänga is the SHIT

Själv är jag en flängare - men det är ju både på gott och ont...
    Snart gör vi Växjö...Tipshallen torsdag och simhallen fredag

• Missisola

Jag ska börja mitt nya liv efter påsk.... inte så att jag ska leva mer hälsosamt ang. kost och så..utan jag ska börja lyssna mer på MIG och vad MIN Kropp och knopp säger...

Träningen går bra - kosten är ok.... men sen är det ganska jobbigt med resten av livet...
    Vi försöker ju skaffa syskon till Ebba, men jag har ff inte fått igång min mens efter piller stoppet i maj...så nu går jag utredning light... och har fått ta prover ..prover som säger att jag kan ha sån otur att jag kanske redan är på väg in i klimakteriet.*skitless*
    Det känns ju inte himlastormande precis - men jag har ätit Pergotime och ja...vi ska göra några försök att få i gång maskineriet tillfälligt i alla fall..
    Men det är mycket att hålla reda..piller...vad man ska göra vilken dag...

Ja vad säger man..... den som lever får se typ.... eum..

• Missisola

Höll ju på BWO - min smak, MEN Perrelli är värdig - den sätter sig på hjärnan - perfa städ/gympalåten!!!
    ..och ja..smålänningen hemma blev glad i år oxå
    Ola förra året...Perelli iår...

• Missisola

Hello!

Ser att det körs så det ryker... har fullt upp med allt just nu...men hinner läsa om kvällarna vad ni pysslar med...

I dag har jag kört skiten ur mig bokstavligen!!!

Simma 50 min i morse och efter jobber blev det 60 min styrka, 30 min SatsCore och 45 min Satsdans!!!

Undrar om jag kommer kunna röra mig....

Martin Lidberg var och träna på gymmet.... ojoj vad han är tränad!!!

• Missisola
    1. Vad åt du till frukost idag?
    Banan, risifrutti, smörgås

2. Hur många gånger tränar du i veckan?
    5-6 ggr

3. Vad ägnar du dig åt då?
    Simmar ca 4ggr, styrka 2ggr, ett aerobicspass och sen en massa prommisar

4. Vill du gå ner i vikt eller är du redan i mål?
    När det gäller vikten är jag nog i mål rejält, men har gått upp ett par kg nu...i fall det nu bidrar bättre till bebisverkstaden...eum

5. Ditt bästa tips mot sötsuget?
    ???? Nääää.... typ lägga av med allt sött (och ja det kan ju inte jag då rå)
    Jo - bara snaska på helgerna - som jag gör, då har man nått att se fram emot!
Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger