Inlägg från: Evenstar |Visa alla inlägg
  • Evenstar

saras måbra-tråd keeps going stronger

Jag är mer glad i att shoppa träningkläder än vanliga så jag köper gärna lite mer fancygrejer. Mycket för min inspiration att träna :)

Min Hälsoblogg: elelelle.blogg.se/gi
  • Evenstar

Jösses vad jag längtar tills snön är borta så man kan börja grilla!

Tänk er grillade grönsaker, spett med fläskfile eller kyckling. Goda salsor eller guacemole till. Hemmagjorda klyftpotatisar. MUMS!

Ett glas rött till såklart

• Evenstar
    skor.jpg

Ah nu funkade det!

Jäklar vad snygga de är!
    Tips på vad jag kan köpa mer? Ett par dansbrallor och ett linne kanske?

Välkommen Linnma!
  • Evenstar

Ah lyllos er som grillar året om, vi har oftast för mkt snö för att ens komma ut på uteplatsen. Så det är lite heligt första gången vi får grilla. Vi brukar alltid vara först och vi brukar grilla i snön i april. *S*

Idag ska jag på möte efter jobbet så det blir ingen träning för mig heller. Tyvärr!

• Evenstar

Emmamaria,

torkade jordgubbar brukar ofta vara inlagda i sockerlag och liksom torkade äppelskivor så är de "komprimerade" och därmed onyttigare än ex färska bär eller frukter.
    Men rent generellt hellre det än godis. :)

• Evenstar

Ni kan bara gissa HUR träningssugen jag är??? Hade kunnat göra mycket för att få gå och träna MEN jag behöver en vilodag. Men jäklar så sugen jag är!

Har dock mens på antågande och känner mig uppblåst och lite halvont i magen.

Hur mår ni andra idag? Vad har ni ätit till middag?

• Evenstar

usch Magda!

Nu tycker jag vi fått vår beskärda del! *Krya på dig* (ps, ostbågar brukar vi äta när vi är magsjuka)

• Evenstar

Usch Magda!

Jag vaknade inatt och hade sååååå ont i magen. Som tur var så somnade jag efter en stund och det onda var nästan borta när jag vaknade igen.

Jag behöver mer ljus och mer vår och sommar nu. Ge mig!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger