• MagdaA

saras måbra-tråd keeps going stronger

1 timmes svettig promenad Va så skönt ute, nollgradigt och sol, nästan vindstilla. Men jag undrar var vintern är... Visst, vi har endel snö, men de ska ju va mkt snö och kallt i januari!

Kaya: krya på dig!

emmamaria: bättre du vilar nu nr du är sjuk så du blir frisk snabbare, risk det blir sådär långdraget annars och att man aldrig blir frisk.

Strumpan: va duktig du är! lätt gott med fruktsallad, men jag skippar nog glassen, äter inte det heller nu, inga kakor och ingen snask

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

Nilla: inte är det bebben som går ner inte, oroa dig inte för de. däremot kanske du tappat onödig vätska när du rör på dig lite mera.

• MagdaA

Nu är jag 1 dm längre än i förmiddags! Känns iaf så efter besäket hos kiropraktorn. Va en hel del som låg snett efter en graviditet och förlossning, men nu är jag rak igen Rätt mör, kommer nog kännas i morgon också så det blir ingen ct-träning i helgen, får bli promenader i stället.

• MagdaA

Little: klart att det känns, men det är värt det! Jag är ganska tålig och har gått hos den här kiropraktorn flera gånger under ca 4 års tid så jag vet ju hur han jobbar. Men det är så skönt efteråt! Rätt mör i dag, öm i kroppen, men det känns ändå liksom lättare att andas

• MagdaA

trööötttt i ryggen Känns efter gårdagen! Ingenmotion idag, känner att kroppen måste få vila lite. tveksam om jag hinner i morgon heller, ska få gäster.

Sängen nu. Go natt!

• MagdaA

hej hej. haft några kompisar här på fika. gjorde en STOR skål fruktsallad. de andra åt glass till, men jag åt bara frukten Lika gott ändå!

Blir köttfärssoppa till middag, sen en slöar kväll, är så himla trött, varit fullt ös här hela veckan + att jag fortfarande är öm i ryggen.

Var och storhandlade i förmiddags, köpte massa god fukt så nu har jag fyllt upp fruktfatet med råge!

• MagdaA

Såhär gör jag pizzasallad

PIZZA-SALLAD

½ dl olja

½ dl äppelcidervinäger

¼ dl socker

salt

peppar

örtsalt

vitlökssalt

Koka ihopLåt svalnaTillsätt kryddorStrimla vitkålGrovriv morötterStrimla paprikaBlanda och häll över dressingenHåller sig drygt 1 vecka i kylskåp
  • MagdaA

oj va utdraget det blev! inte meningen...

• MagdaA

Inte så mycket minus den här veckan, men -0,4 kg iaf, alltid nått, åt rätt håll i alla fall! Hoppas den här veckan ger mer tid åt träning och att jag blir bättre i ryggen snart.

• MagdaA

6628: KRAM till dig. Förstår att det är jobbigt. En ct skulle verkligen va en bra grej för dig nu, härlig träning där man får röra på hela kroppen! Kolla på blocket, man kan hitta beg till hyffsat pris om man har tur!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger