saras måbra-tråd keeps going stronger
usch ja skulle behöva gå ner massor tills den 15 mars :-O då ska ja på dop å jag är gudmkor åt han som ska döpas å ska stå fram i kyrkan.... å skulle ju behöva ha nå snyggt å nytt på mig oxå
usch ja skulle behöva gå ner massor tills den 15 mars :-O då ska ja på dop å jag är gudmkor åt han som ska döpas å ska stå fram i kyrkan.... å skulle ju behöva ha nå snyggt å nytt på mig oxå
haha ja har oxå köpt nya promenadskor så nu ska de ut å gå...får så ont i ryggen av dom andra å de är gore tex idomhär så man blir inte blöt om fötterna.
en snabbis prommis på ½ timme å 1 timme box blev de idag
SE ååå jag vill oxå åka utomlands *avis*
men ja tror inte dessvärre att ja kommer å bli smal tills den 15 mars..men killen min tyckte vi skulle mysa med chips igår, men ja köpte morötter istället... men vi åkte ju dock på fest istället drack väl kanske 6 cider, å åt inge alls av allt gotta som stog på bordet ... lite stolt är ja faktist
JJ stoooort grattis till er...
clinan wow skitbra jobbat
SE *generad gubbe* jooooo ny gubbe jo
igår vart de 80 min rask prommis, men inte så rask ja ville, för idiot jag satt ju på mig nya skorna å fick ju feting skavsår... suck....
oj oj oj denhär dagen har inte varit bra
kom precis sekunderna efter en olycka idag å d evar ja som öppnade dörren på bilen å där inne låg de en död tjej, så ja är inte alls så happy idag...
magda tack ja ska på ett möte ller va ja ska kalla de för imorronkväll så ska brandmänbnen å poliserna prata lite om de
dåligt med motion nu måste ja säga, men skulle behöva pallra mig ut idag, får se hur de går... men funderar så mycke när ja är ensam å de blir tyst
igår blev de 75 min rask prommis å ska iväg på box ikväll. imorron blir de å åka till psykologen igen..
igår blev de 1 timme box å fick gå dubbelt pass å de var ganska skönt å få avreagera mig lite måste ja säga
skulle gå ut å gå idag,men har sånt skavsår så de går inte
har varit på en timme aerobics å 75 min box