saras måbra-tråd keeps going stronger
SE: trist att det inte fungerade.. men "plenty more fish in the sea"..som det heter.. skönt o va singel också!
Little: 2 cm är alltid 2 cm! jag skja nog också ta och mäta mig på söndag, både vikt och kroppsmått för att se om det sker ngn förändring. Inte för att vikten egentligen spelar så stor roll men ner i vikt ska jag ju.
Nu har jag ätit en massa fikabröd, godis och skit i en månad.. enough! har en del planerat denna helg så jag börjar på måndag. Måste minska på detta "unnande".. usch..hamnat i denna onda cikel igen men jag kan ta mig ur den..jag SKA ta mig ur den! På lördag blir elliot 1 månad så nu har jag haft min äckelmånad..
Har blivit så dålig på eftermiddagsmellanmål.. blir alltid ngt onyttigt. Är ju rätt hungrig då jag ammar en hel del men måste äta ngt som är bättre. Får ta en nyttigare macka , frukt o nötter el. dyl.. Äter rätt bra mat till frukost, lunch o middag men det är småätandet o fikandet som blir helt fel.. och på kvällen med.. jag vet ju hur jag ska äta och motionera för att må bra..gäller bara att göra det!