Inlägg från: Tindra04 |Visa alla inlägg
  • Tindra04

saras måbra-tråd keeps going stronger

Hej tjejer!

Idag har jag INTE varit duktig! Åt kebabtallrik med pommes i stan, sen en chokladboll hos ett par vänner och nu blir det snart tacopaj. Men jag unnar mig detta efter min bra första månad. Ingen motion idag heller, har ont i halsen.

Ha en trevlig lördagskväll girls!

Tindra 04 - Stolt tvillingmamma till Tuva & Elliot
  • Tindra04

Tack SE! Igår var min unnardag. MEN jag unnade mig inte ALLT. Hade tänkt mig godis men det fick vara eftersom det blev kebab och chokladboll.

Usch har ont i halsen och sprängande huvudvärk idag! Inte roligt.

• Tindra04

Hej tjejer!

Ingen bra dag idag heller Ont i kroppen, huvudet och halsen. Ena stunden känns det som om jag svimma och i nästa känns det som om jag ska spy. Varit ute på en lugn promenad på 40 min med vagnen. Maten har varit helkass. En skål med cornflakes och lättmjölk till frukost och en till middag. Nu ska jag krypa ner i sängen. Hoppas jag mår bättre i morgon så att jag orkar ta hand om mina troll när gubben jobbar.

• Tindra04

Hej tjejer!

Jag är sjuk Har haft hög feber hela natten och mår kasst! Min man är hemma idag och tar barnen. Skönt! Ingen träning och maten får väl bli det det blir idag med. Har ingen som helst matlust.

Får ta nya tag när jag blir frisk!

• Tindra04

Usch Magda! Krya på dig gumman! Hör av dig sen och berätta vad de sa på vc!

• Tindra04

Hej tjejer!

Idag är jag på benen igen! Lite snorig men annars mår jag helt ok.

Vägdag idag -1,3 kg totalt sen nyår -6,8 kg! Det går neråt trots fusk och sjukdom. Skönt!

Välkommen hit Sara lois!

• Tindra04

Tack tjejer!

Hur är det med dig idag Magdis?

• Tindra04

Skönt att du mår bättre Magda! Nej idag jobbar min gubbe. Din då?

• Tindra04

Godmorgon bejbs!

Nilla: du har ju en jättefin mage ju! Försök att inte noja så mycket över vikten! Du SKA gå upp nu! Försök att njuta av din grav istället. Tänk på att det faktiskt finns dem som aldrig får uppleva det underbara som du får göra nu.

Fortfarande snorig. Blev ingen motion för mig igår heller. Men jag sköter maten i alla fall. Får se om jag kanske ger mig ut på en promenad idag. Får bli lugnt med motionen tills jag känner mig bra.

• Tindra04

Ha ha! Helt rätt Nilla! Du kan gott unna dig en semla eller två! Menade inte att förmana MEN när man är gravid så går man upp i vikt så enkelt är det! Jag tycker att en gravid kvinna är hur vacker som helst!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger