saras måbra-tråd keeps going stronger
hunnit med 30 min på ct´n nu i kväll. så dagens motion 65 min rask promenad + 30 min ct. nöjd! även med maten
hunnit med 30 min på ct´n nu i kväll. så dagens motion 65 min rask promenad + 30 min ct. nöjd! även med maten
Nilla: tror inte ct är nån större fara om du kör i lugnt tempo. fråga dim bm annars, hon borde veta. Å du...har du ingen ny bild på magen, så nyfiken
Nilla: promenader är toppen om du känner att du orkar det, superbra att du håller igång!
Har bakat bröd nu när Alex sov, blev supergott! Ska lägga in receptet när jag har lite mer tid. Varför ska man va så lat? Har inte bakat mycket bröd på sistone, mest köpt, men hembakat är ju SÅ mycket godare!
Monsa: det här brödet tryckte man ut i en långpanna och skar rutor, enklare än limpor till och med!
de här är det morötter i!
såg förresten att det ska va ett program på 5:an ivkäll kl 20 om fetma. iofs en MYCKET stor kvinna, sjukligt fet. Men kan va intressant ändå att se...för än hur det är så har det ju börjat nånstans...
Anneli: ska se om jag hinner skriva ner några recept åt dig!
Annelie: nu har jag suttit och skrivit ner lite recept åt dig. Hade ju lovat dig recept på dom kalla pajerna också... om jag kunde få din mailadress så kan jag bifoga recepten där. Du kan skicka den till min inbox om du inte vill skriva den här.
Hej! Varit borta hela dagen. Först träffades vi 4 tjejer + barn ich åt lunch på ett café i stan, dom har supergod salladsbuffé där som jag åt med gott grovt bröd till, och isvatten såklart Sen gick vi lite på stan, gjorde några rea-fynd, åt Alex...inte köpt kläder åt mig själv på jag vet inte HUR länge, skulle dock behövas...måste ha nya jeans. ska se om jag hittar på lördag kanske.
Fick förresten skotta mig från gården i morse också... kommit typ 1,5 dm snö i natt...
Så när vi kom hem tog jag mig inte upp med bilen. vi har en ganska rejäl och lång uppförsbacke till gården så de va bara å packa Alex + diverse handling i vagnen och dra allt i djupsnön uppför, de va svettigt.
Middag blev lasagne med grönsaker och 1 stort glas mjölk.
Blir ett pass på ct´n sen när Alex somnar. Micke är ute och lagar traktorn, såklart att den ska gå sönder när man måste skotta...
pussgurkan: du ska absolut inte väga dig vid olika tider på dygnet, för DÅ blir man deppig, visar alltid mer senare under dagen än på morgonen. Förstår att du blev besviken när du skött dig så bra, men kanske tycker din kropp att du ligger på en lagom vikt nu?