saras måbra-tråd keeps going stronger
ikväll blir de 1 timme core å en timme box...
till middag blir de tyvärr samma som till lunchen, kyckjlinggryta å ris. men hinner int elaga mat när ja tränar kl 18
ikväll blir de 1 timme core å en timme box...
till middag blir de tyvärr samma som till lunchen, kyckjlinggryta å ris. men hinner int elaga mat när ja tränar kl 18
snacka om slut i musklerna, fick gå dubbelt på boxen för de var ojämn, men d eär skönt å ta ut sig ordentligt ibland
snacka om slut i musklerna, fick gå dubbelt på boxen för de var ojämn, men d eär skönt å ta ut sig ordentligt ibland
SE kul att dejten gick perfekt :)
skulle ha varit ut å gått idag, men måsta jobba över för å hinna med all påskmat till jobbet imorron å snart ska ja iväg å tatuera mig...
har börjat på den redan, men ska fortsätta idag, för den blev inte klar sist, de är en stor tribal på armen... typå från axeln å ner till armvecket
fruktansvärt vilken träningsvärk ja har i ryggen idag.
men ja fick massa beröm igår på boxen, en som sa att hon tyckte ja skulle hålla egna pass å sen en som sa att hon blev nästan rädd bara av att stå brevid mig när ja slog
kaya min blir å kosta ca 250 euro tror ja när den blir klar så de blir väl ca 2500 kr
de beror på hur stor den är å så. men min kommer ta ca 3 timmar sammanlagt. ja tycker konturerna är värst. sen känns de bara som man gnussar när dom fyller i... :)
glad påsk på er alla
har vbarit ute på 70 min rask prommis i kylan idag
jag ska jobba extra imorron å servera så då kommer ja nog å röra en massa på mig. hoppas de blir skoj, för de är ganska längesen ja serverade sist
SE å gud va ja blir avis på dig, jag vill oxå åka på den båten,bor på åland, men har aldrig åkt på paradise