Inlägg från: Jessi74 |Visa alla inlägg
  • Jessi74

saras måbra-tråd keeps going stronger

annika81, jag springer i vanliga mjukisbyxor och t-shirt/långärmad tröja och en Haglöfsanorak ovanpå. Sportbh och skor är viktigt att de är bra tycker jag. Och jag har bra strumpor som jag köpt på en sportaffär (fast de andas nog inte).

• Jessi74

6628, låter inte roligt att ha så ont att du måste gå på kryckor. Hoppas du blir bättre snarast!

Idag ska vi se om det blir träning, eller om det blir imorgon. Inte bestämt mig ännu. Har rätt mycket på jobbet idag så får se hur jag känner mig efteråt. Ibland är det skönt att komma ut i friska luften och springa när man suttit inne på kontoret en hel dag och samtalat med folk. Ibland vill jag bara vila i soffan. Får se hur det känns.

• Jessi74

Idag har min man varit ute och sprungit Nä men det är ett stort framsteg för en som aldrig rör på sig. Han har gått och skrytit om att han har så bra kondis trots det, men nu insåg han att man inte behåller sin kondis om man aldrig rör sig Jag ska inte träna idag men väl imorgon. Ikväll blir det House och lite slappt framför tv:n.

• Jessi74

Ciao! Jaaa var är Kaya? Jag har faktiskt funderat på det och så var det någon som tog upp frågan (SE tror jag).
    Anyway, jag hinner absolut nada när jag jobbar...längtar till våren och ljuset när kvällarna blir längre. Det är ju verkligen så att jag måste prioritera mina barn när jag kommer från jobbet och sen är man liksom helt slut. En CT vore verkligen tip top, men vi bor ju så trångt redan så jag vill verkligen inte ha en sån också i mitt hem. Det blir helgerna som man hinner med saker och ting (läs träning...)
    Kram på er alla duktiga tjejer!

• Jessi74

Kaya återigen, god bättring önskar jag! Du har kraften inom dig så jag tror du hittar tillbaka SNART. Lycka till på intervjun!!!

Jaaa tjejer, tittar in som hastigast. Har haft en förkylning som gjort att jag inte tränat på en vecka men nu tror jag minsann att jag börjar se slutet på förkylningen. Nästäppan har lättat och jag känner mig piggare. Då ska jag ta itu med springandet igen. Maten går sisådär. Idag var en bra matdag, det går så mycket bättre när jag tar mig tid att äta regelbundet och inte skippa mellanmålen. Om jag skippar dem så blir det alltid ett stort sug på kvällen.

• Jessi74

Åkte tåg till jobbet idag istället för bil, gick från stationen så en 20 min prommis i rask takt blev det. Kallt men lite soligt väder ute så jag kom fram med röda kinder. Rätt skönt att få vardagsmotion så tidigt på morgonen. Min dröm är att kunna ha cykelavstånd till jobbet. Fatta vad skönt att slippa passa busstider eller sitta i bilkö och dessutom få motion på väg till jobbet!

• Jessi74

Njuta av... jaa... ett bad alldeles ensam med en bra bok och hinna få raka benen...njuter av de få tillfällen när jag får egentid med mina vänner, utan man och barn. Jag njuter av att få vara ensam med min man. Jag njuter ibland av att få träna och vara utomhus....

Kaya - HÄRLIGA INLÄGG!!! Kul att du är tillbaka!!!

• Jessi74

JJ, ajaj, mjölkstockning är inte kul. Det gör ju så satans ont Hoppas det blir bättre snart.

Jag har gjort dinkelmuffins idag, minns inte om receptet är från Evenstar eller Magda?! Ialla fall blev de goda!

• Jessi74

SE - grattis, vad spännande med modellandet! Ha en underbar resa i Sthlm!

Kaya - så KUL att läsa dina inlägg igen! Härligt att du är tillbaka i tråden!

Fortf förkyld, trodde den skulle ge med sig vid det här laget, men IMORGON DÅ...hoppas jag. I alla fall så är jag LEDIG imorgon och då ska jag ha det härligt med familjen!

• Jessi74

Jag gillar ju Dominika...även om hon är värsta divan. Jag tycker också att det är roligt att se att folk som inte är jätteöverviktiga också når resultat. Sen kan jag tänka mig att hon ändå aldrig kommer laga mat så därför blev det väl matlådor. Själv skulle jag inte lägga pengar på att få matlådor, eller ens vilja det. Men så åker jag ju inte taxi till jobbet och skolan heller...skilda liv vi lever.

Ledig idag och det blir en promenad. Fortf helt förkyld, det liknar öken det här...

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger