Inlägg från: SvenskEngelsk |Visa alla inlägg
  • SvenskEngelsk

saras måbra-tråd keeps going stronger

Kaya
    Damn girl
    KLOKA ORD!
    tack
    Skönt!!

6628; Ja, så jäklar underbar känsla!
    Lixom ännu mer bevis på vad jag verkligen åstadkommit i livet och ett bevis på att jag mår bra just nu till max!!!!

Hoppat 2200 nu!

Dusch igen
    sen sömn
    LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR till gymme timon
    ska köra satan på löpningen sen i gymmet
    "bara" 5 veckor kvar till mannen kommer.....
    vart ifrån varann 15 veckor då

• SvenskEngelsk

LEJONE
    VÄLKOMMEN,,såklart du e välkommen!!!

Hoppas trekken gav dig mkt svett!!!

Måste säga
    Magda: Bra att du gav dig fan på ett CT pass!

Tina..HAHAHA..TUVA är hos oss med..jesus, höll på blåsa bort på väg hem från gymmet...Fick verkligen hålla i Bailey! det knakar utomhus verkligen och typ 20 cm snö ligge rnu som kommit på 2 tim nu
    idag var de ju så fint, inte kallt, och INGEN jäkla snö..DUMMA snö! Kom du inte till jul får du fan inte komma nu heller...DUUUUUMMMMMA!

Nejdå, det är fint, bara det är - så de inte e BLASK hela tiden och man är geggig på byxorna då man går typ 5 meter...

Oh well..KAYA...träningsvärk, när sa du de senast
    ;P
    Go honey!!!

Missi: Inte dåligt, KUL med favvopass, jag har ännu inte börjat med pump, core eller likn pass...
    Tror det är SATS jag ska träna på nu på min semester i stlm, min vän som jag ska träffa har biljetter åt mig, 2 st
    så vi ska dit 2 ggr på de 4 dagarna
    LÄNGTAR att testa nya gym mm!....Måste ju röra på mig även i stlm menar jag! Med allt gotte vi ska käka!
    Södermalm here I come!

6628:
    Jag kan känna hur de kändes att springa
    Nog lite som då jag kunde springa 2 km utan stopp efter jag hade gått ner all vikt..WOW...sån lycka!

Jessie: Kul med löpning visst är det?
    Men jag trivs bäst på löpbandet i gymmet......Jag får den bästa kicken av löpning, då man ser sig självl i alla speglar och svetten DROPPAR i ögonen så de svider..hhahaha!

Kaya..Kännt det??...

Ni som är förkylda
    passa er.....:)

Nån som har vägarna förbi v-ö
    så kom in på en kaffe vettja
    eller va fan, jag lagar en middag!! en 3 rätters för den som kommer..haha!
    men man måste visa " Måbra tråd pass" för att komma in!!!
    hihi!!!

• SvenskEngelsk

Ok

Gymmat
    KANONSKÖNT fast jag är dundertrött

Så packat på gymmet, massa finingar med som man kan titta lite på när man springe roch pumpar musklerna...

Köpte nya Gloves idag för då ja pysslar med vikterna, fula valkar inne i händerna av styrketräningen..så det var det värt att inhandla, + 1 nytt vanligt Nike linne...

SÅ het på TRÄNINGSKLÄDER nu......och fick tillbaka från bostadsbidrag från 2006! Japp, 1800 kr, var SÅ nära att köpa adidas overall till gym för 1300 kr MEN fan, väntar till stlm...vill haaaaaaaaa

Krämvit med guld stripes....My dream!!!

Haft 3 timmar egentid ikväll efter 9 tim jobb, så då blev de powerwalk till gym ( kikad ei affärer innan ), sen massage 15 min i varmvatten massagen, sen STYRKA; sen löpning ( Jäklar va lätt det går nu )...sen mer hantlar...sen hämta B hos syrran som haft han idag / ikväll, dem hade hälsat på massa av hennes vänner med barn, fikat, lagat middag, lekt ute innan stormen kom osv
    VÄRLDENS bästa familj man har alltså....Vi är alla SÅ nära....pratar och ses nästan dagligen då tid finns, äter middag hos varannan ofta även vardagarna...

Så, nu blir de strax vila...

Åt 1 makrillfile ( rökt ) efter gym + 1 kokt ägg, + kaffe + äppel!!!

• SvenskEngelsk

Hon bor på Södermalm, Hornstull
    Så det är nod det då..Hon bor NÄRA sa hon....allafall
    Men kanske inte är Sats,.men tror de för hennes kusin jobbar tror jag på SATS...

har dem barnpassning, hon nämnde typ att barnen KAN SE mamma på bodypump genom glasflönster
    men ingen som typ passar???

hmmmm

• SvenskEngelsk

Magda:
    ja...SÅ galet hur man kan ändras...
    Jag var så psykiskt ostabil och osäker förr, men
    Det är ännu ibland otäck känsla..eller OVAN känsla, alla speglar osv...Man lixom lever 50% av tiden i den gamla 120 kg kroppen då alla såg på en som ETT FETTO, vilket jag ju va...

Så detta är ett mål jag länge haft!
    Alla sa ju det
    Sara, sluta gå ner i vikt nu osv..TRÄNA upp musklerna..haha!
    NU jäklar!!!

godnatt

• SvenskEngelsk

Ps
    BRAVO Magda
    Skönt på helgen då med me lite egentid ju!!!

• SvenskEngelsk

Morning Girls!!!
    Ev plåtning på GYM idag.....Såfall får jag dra ner fast vilodag, så vilar jag imon isåfall, löper mina 4km idag då kanske, + kör lite maskiner och plåtning, JESUS, längtar efter riktigt fotografering med träningsbilder....Får se...

Precis ätit en morot + druckit pressad juice...

ha en fin fredag
    Tina: Wow..jäklar....bravo!!!!

• SvenskEngelsk

JJ, antar att det är det då...Vet fakkkkiskt inte...så säger min son faktiskt alltså..:)

Jobb inatt...BLÄ!

• SvenskEngelsk

Hittat ett DRÖMJOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wow I get back wth more details later!

• SvenskEngelsk

Drar till gymmet kl 14.15
    yes!!!

Njut ni som kan av denna fredag....Själv blir det 1½ träning tricept, abd, insida lår och rygg + löpning. Sen sömn innan jobb!

OCH
    Även denna natt, en JÄKLA HEMSKT SVÅR utmaning för min del
    På jobbet, det finns ALLT nu på helgerna, mina favoriter
    GLASS; vetebröd med vaniljkräm, smågodis, digestive bars, läsk, OAV OSV OSV

Och jag får INTE ta inatt, då är jag i skiten igen och kan ej sluta!
    Så jag ska snällt göra en fruktsallad och ha med mig fibergryn till gröt på morgonkvisten!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger