• marina b

barnprogram med anders lundin, tror jag..

Hjälp!
    Detta gör mej tokig, jag har blivit besatt av att hitta ett barnprogram som jag såg när jag var yngre som jag var helt såld på!
    Det bästa barnprogrammet nånsin, som jag minns det iaf.. ;)

Jag måste ha sett det nångång runt -95, tror att det var på SVT men har inte hittat det på deras lista över program genom tiderna(?) och jag har för mej att Anders Lundin var med.
    Antingen var han med i det som en av 2 programledare, el så har det nåt samband med honom ändå..
    Han som programmet handlade om hette Sören och var lite sådär töntigt cool med en ful kostym och han som spelade Sören har jag på nåt sätt för mej hette Anders han med, el Johan?
    I början av programmet var det ett "husband" som sjöng "söööööören" och som bestod av ca 6 småtjejer i 60talskläder och snygga 60talsfrisyrer.
    Ett inslag i programmet minns jag var att Sören hjälpte nån mobbad person.

Snälla hjälp, detta var ju grymt! :D

• Svar på tråden barnprogram med anders lundin, tror jag..
  • Rasberry lemon

Haha! Jag vet vilket du menar, det gick på 4an. Tror han heter Johan Petterssonsom spelade Sören.

• Kenzie

Åhh jag vet också vilket du menar, jag älskade det. Men vad tusan hette det?

Älskade Theodor 060329
  • Rasberry lemon

Programmet hette Sören och visades i Latjo Lajban. Om vi menar samma

• marina b

Visades det i Latjo Lajban? Jahaaa, trodde de var ett eget program, då är de ju inte så konstigt att ja inte hittade det..
    Ska se om ja kan hitta det nånstans!
    Vet nån om det går att köpa? Min dotter MÅSTE se detta! :D

Svar på tråden barnprogram med anders lundin, tror jag..