• Babylilja

Hur vågade ni flytta?

Min man kommer från syrien...jag tjatar och jag tjatar på att jag vill flytta dit men han vill inte...jag älskar det landet. Men sen när jag tänker efter...vågar jag verkligen? jag har varit där 2 gånger redan ska dit en tredje nu i juli 08. berätta gärna för mig. vad fick er att lämna kalla sverige?

• Svar på tråden Hur vågade ni flytta?
  • Babylilja

tack för ditt svar.
    jag känner att jag vill få ut så mkt som möjligt av mitt liv och det kan jag inte göra här...men samtidigt så har jag ju hela min familj här...

• Babylilja

haha jo det har du rätt i..;)

• Babylilja

ha om min man ens tänkte tanken på att tänka sig att kunna ta min dotter ifrån mig så skulle de va de sista han gjorde..:P men jag litar helt och fullt på honom och vet att han aldrig skulle göra något sådant, det är väl snarare han som borde vara orolig i så fall haha..:P

• Babylilja

Fröken M skrev 2008-01-28 21:48:01 följande:

Shit, jag bor själv utomlands, men till Syrien skulle jag aldrig i livet våga eller vilja flytta till! Tänk för tusan efter en gång till.
    varför det?
  • Babylilja

grejjen e den att det är inte hemskt alls där. trevliga människor och härligt väder. Även väldigt fritt, flickor går i linne och utan slöja där. inte som iran eller saudi arabien.

• Babylilja

jag vill liksom bara få prova att vara helt oberoende ett tag...

Svar på tråden Hur vågade ni flytta?