• Anonym

Bisexuell

Jag undrar om det är någon mer blivande eller någon annan mamma som är bs här inne?
    Jag är det och jag srr inget hinder i det..jag var mest nyfiken!
    Jag är gift med världens underbaraste man och vi ska ha ett barn i oktober.. men man kan inte rå för att tjejer också är underbara! *ler*
    Jag visste inte under vilken rubrik jag skulle välja men..

Svara gärna! :)

• Svar på tråden Bisexuell
  • cariny

ett sätt är ju alltid internet. ragga i området där du bor på andra som är bi/homo... stäm träff och se hur det funkar. finns ju mängder av dejtingsidor på nätet!

• Anonym

Ja, jag skulle iallafall bli jättesmickrad!!
    Ska kolla upp internet! Tips..?

c

• Sambon

En liten varning!
    Många tycker inte det är smickrande att någon av samma kön stöter på en......
    Jag skulle bli galeeeen

• Wyrm

Sambon: Det brukar vara de som har fördomar gentemot homo- eller bisexuella som känner så.

• Anonym

Tack!! Får se om jag vågar, då..! Men jag börjar bli lite trött på att kika på andra tjejjer i smyg..! Vill kunna leva ut mina drömmar nu!

• Anonym

Sambon - Oerhört barnsligt inlägg! Tyvärr är det väl så killar är. -oftast- Bögskräck till 1000.

Tror inte det är många tjejer som skulle ta illa upp.

Anonym här ovanför - Titta på qx för det är mer seriöst där än på ex Sylvia

• Anonym

Nu får det vara slut med allt pajkastande...

tillbaxs till det viktiga i tråden.....

jag e en tjej som tänder på andra tjejer sexuellt, men skulle kunna bli kär i en...och jag anser mig vara BI

• ROKA

fördomsfull eller inte men jag gilar inte heller när nån kille stöter på mig, för mig är det hela väldigt onaturligt, osmakligt och konstigt, men alla är vi väl olika....

jag kanske inte hängt med utvecklingen riktigt, både min farsa och farfar och deras vänner (många av mina oxå)har mycket mer emot sånt än vad jag har

Kanske därför jag blivit som jag blivit, men lika glad är jag för det....

• TypeONegative

ROKA ungefär lika osmakligt som när gammla gubbar stöter på unga tjejer eller hur menar du?

Svar på tråden Bisexuell