Hon snackar skit om allt och alla...
För några månader sen lärde jag känna en tjej på fl. Vi har träffats ganska mycket och det är kul då vi bor ganska nära och har barn i samma ålder. Hon har även vart väldigt öppen och trevlig. Men nu ger hon mig mest ångest. Hon har hela tiden snackat skit om sina vänner och bekanta och det har alltid stört mig litre men det blir bara mer och mer. Hon kan ringa mig och berätta hur dum i huvudet någon är och hur mycket hon ogillar någon och sen skriver hon i dennes gb på fl eller facebook: Hej gumman, vad kul det var och träffa dig idag. Måste ses snart igen. Kram/x
Detta har hänt många gånger och det känns så falskt. Jag kan ju gissa vad hon säger om mig till sina andra vänner.
Jag vet inte vad jag ska göra för honär kul att vara med och har inte så många andra vänner men samtidigt ger hon mig så mycket ångest. Känns som det inte går att lita på henne.
Ibland har hon ställt in när vi ska ses och sagt att hon är sjuk och sen har jag sätt att hon träffat nån av dem hon "tycker så illa om" istället.
Vad ska jag göra?