Medela Mini Electric, låter mycket?
Har kollat runt i gamla trådar och de flesta verkar tycka att den här pumpen är bra. Den enda nackdelen är att den låter "mycket". Nu undrar jag HUR mycket?
Har kollat runt i gamla trådar och de flesta verkar tycka att den här pumpen är bra. Den enda nackdelen är att den låter "mycket". Nu undrar jag HUR mycket?
Någon?
JAg har den och tyckte att den lät mycket när jag slog på den första gången men nu har jag vant mig och tycker inte att den låter så farligt mycket. Jag kan helt klart rekommendera den! den är både bra och smidig.
Så pass mycket att jag inte kan höra vad de säger på TV iallafall. Nu har jag aldrig pumpat spec. mycket och då har ljudet inte varit något problem.
Är ljudet en anledning att inte köpa den om man nu tycker att den är jättebra på alla andra sätt?
Jag tyckte den lät en hel del. Den är dessutom inte bra om du har stora tuttar.
Gjorde mest ont på mig då mina bröst antagligen var förstora och för "hårda" så den bara sög tag i vårtan och inte sög fast runt vårtgården och bröstet så bra.
Har man tora hängisar går et kanske an för då kan man ju tröka in tutten lite mer
Jag tycker den är bra för att den är billig och elektrisk. Jag gillar elektrisk bättre än manuell eftersom det var så jobbigt att pumpa för hand. Om man ska pumpa mycket skulle jag nog hellre valt en mer avancerad elektrisk än Mini elektric.
Jag skulle inte välja bort Mini elektric på grund av ljudet.
Ungen suger väl inte på mer än bröstvårtan (inkl. vårtgården)? Mina bröst har inte hunnit bli varken tomma eller hängiga än och fulla med mjölk så lär de bli ännu mer "fyllda". Ska det vara ett problem?
Tror inte att det ska vara ett problem.
Jag har använt den på sprängfyllda och stora bröst och det fungerar bra.
Tycker pumpen är jättebra men den låter en del kan jag säga