Inlägg från: PrincessSandy |Visa alla inlägg
  • PrincessSandy

vardagsrum färger?

jag skulle ha lattefärg på väggarna med ev en fondvägg med något mönster dr du fållar upp det bruna i möblerna, sen kan du ju väja en färg tex röd, om du gillar det och ha gardiner, ljus, ramar och andra detaljer i. kanske en röd matta då oxo.
    Röd var bara ett exelmpel, men det är fint med någon "extrem" färg om man har allt annat i naturfärger.

• PrincessSandy

men sandfärg e ju typ latte. men ha vita väggar då med en fondvägg :P i fondväggen kan du ju ha både rött ocj brunt i, det skulel bli skitsnyggt!! hihi..nu får jag tillåme ideer till mitt eget vardagsrum =)

• PrincessSandy

använd inte mer än 3 färger i ett rum, då blir det klottrigt. men ha en färg på väggarna en på möblerna och sen har du en färg som du detaljerar med, tex då rödakuddar i soffan, vita gardiner med nått rött i och ljus och annat som jag skrev förut. och sen dårå så om ni nu sk aha en fondvägg borde den innehålla dom färger som man har på möbler och detaljer
    haha, hoppas dui fattar vad jag menar :P

• PrincessSandy

nä för vitt e ju inte direkt en färg, hihi..det blir nog fint tror jag, är lite sigen på samma själv nu oxo, fast jag har en beige soffa så då kanske det blir en brun fondväggist, hade dwet förut i en annan lägenhet..det va sååå mysigt där.

• PrincessSandy

hihi..vet inte vad kaki e för färg faktist. men varfrö skulel inte rött passa till det då?

• PrincessSandy

nä blä inte i vardagsrum..okej, ja men guld och den där kaki och vitt då?? sen kan du ju ha kaki färger på vissa detaljer oxo om du vill

• PrincessSandy

silver då?? men då bord eudinte ha vitt för d blir lixom konstigt

• PrincessSandy

ja preics, jag skulel hellre ha silver än guld iaf. men byt ut den vita mot svart då? det blir ju mysigt, bara dt inte är allt för mycke svart.

• PrincessSandy

haha..varför är ni på ruta ett igen??
    Men ha bara ljusa väggar då, typ vita och en fondvägg borde du ju nästan ha då i typ nån galen färg, ta en knallröd vägg =) och sen lite detaljer i rödd och vitt och mörkbrun =)

Svar på tråden vardagsrum färger?