• MsBeauty

Nån mer som har barn född v. 24?

Hej,

Igår morse födde jag en son i v. 24+2. Han vägde 700 gram och andades själv, så allt är stabilt. Undrar om det finns nån annan som fött omkring v. 24/25 som vill dela med sig av erfarenheter osv. Allt är så nytt och så overkligt så det skulle vara super att ha nån att prata med.

Ni kan skriva här eller mail, det kan ta ett tag tills jag svarar för jag bor på Patienthotell på sjukhuset så kan inte komma in så ofta.

• Svar på tråden Nån mer som har barn född v. 24?
  • Hali

Hej!
    Fick mina tvillingar i v 23 + 6 för precis en månad sedan. Det har varit en krokig väg men nu mår båda ganska ok. Förstår verkligen din overklighetskänsla. Känner så fortfarande. Du får gärna maila mej om du vill "prata". Lycka till med din lille pojke.

• Hali

Hej!
    Fick mina tvillingar i v 23 + 6 för precis en månad sedan. Det har varit en krokig väg men nu mår båda ganska ok. Förstår verkligen din overklighetskänsla. Känner så fortfarande. Du får gärna maila mej om du vill "prata". Lycka till med din lille pojke.

• MsBeauty

Hali:

Det är inte du som är här i Lund? Finns en annan här som har tvillingar i samma sal som vår son, så det kanske är du.

• Niinis

min son föddes i v.24+3, han är idag 3 år och mår bra! men vägen har vart väldigt lång...

• Linda F

Hej

Har dotter som föddes 24+0. Vi är fortfarande kvar på sjukhus, men det går i alla fall bra för henne.

• mamma mys

hur går det för er miss beauty???hoppas så att det går frammåt...

• Hali

Hej igen!
    Nej det är inte jag som är i Lund. Ligger på Östa i Göteborg. Hoppas det har gått bra för er. Lycka till!

Svar på tråden Nån mer som har barn född v. 24?