• Eelle

Någon som har Skype??

Någon som har erfarenhet av att använda Skype telefonin? Att ringa mellan skype telefoner är ju gratis men att ringa från skype till vanlig telefon kostar ju en liten mindre summa..
    Vi funderar på att skaffa skype, mina föräldrar har skaffat det och dem hade just pratat Videosamtal med min syster som befinner sig i San Diego nu, och aldeles gratis ocskå. Helt perfekt ju.

Men nån som har bra eller dåliga erfarenheter av detta?

• Svar på tråden Någon som har Skype??
  • andersjoensson

Som privat person så kanske det är bra men om du läser det finstilta i det du ska säga ok till så kanske man kan fundera en gång till. Jag som jobbar på ett större företag har bannat just skype.
    Men som du säger man kan spara mycket pengar.

• Lussan5

japp. Skitbra!

Vi har sänkt våra telefonräkningar drastiskt...
  • Eelle

Varför har du gjort det just för att du jobbar på ett större företag då?

andersjoensson skrev 2008-01-12 23:38:23 följande:
    Som privat person så kanske det är bra men om du läser det finstilta i det du ska säga ok till så kanske man kan fundera en gång till. Jag som jobbar på ett större företag har bannat just skype.Men som du säger man kan spara mycket pengar.
  • Darla

Jag har Skype och ringer till Sverige nästan varje dag, superbra! Vissa dagar är det lite sämre ljudkvalitet men oftas är det väldigt nära vanlig telefonkvalitet. Det bästa jag köpt på länge faktist. Nu använder jag den inte till att ringa vanliga telefoner utan bara mellan Skype användare.

• Ramonas

JAg har skype.

Tycker det e super.. HAr min pappa i Moskva å resten av familjen i Ungern så det e kanonens...

Vet inte riktigt hur det funkar med betalning å så med skype...

• Eelle

men skype är ju gratis om ma n bara pratar med de som har skype.

ska man ringa vanliga telefoner kostar det ju.

• Darla

Japp det gör det. Om man ska ringa vanliga telefoner med skype köper man samtalstid i förväg via deras hemsida har jag för mig. Det ska väl vara billigare, men jag använder inte det då alla jag känner har Skype telefoner. Så jag kan inte uttala mig om det är värt det.

Svar på tråden Någon som har Skype??