• Anonym

Tips på okej P-film?

Jag och killen har pratat om att vi ska testa att kolla på p-film tillsammans. Men jag vill inte se nåt i stil med fåbojäntan, ridskolan eller nåt annat löjligt. Finns det någon som har tips på filmer som innehåller annat än bara storbröstade tjejer som blir påsatta i båda hålen samtidigt och som bara väntar på att få ta satsen i munnen?

Alltså ingen svensk amatörfilm, eller överspelad hårdporr.

• Svar på tråden Tips på okej P-film?
  • Nyfiken gul

då är tipset att UNDVIKA filmer från Tyskland (amatörmässiga) och även från USA (storbystade blondiner)

• Anonym

Leta efter filmer från Andrew Blake. Han gör sensuella filmer. Det ska finnas samlingar med endast mjukporr scenerna från flera filmer.

• Anonym

Jag föredrar porrfilmer med två tjejjer...å min kille tycker också att det är vackert och upphetsande... eftersom han tycker det är fint med två tjejjer som har sex.. och jag är bs, så det passar utmärkt :)

• Anonym

kika på spray.se och sen erotik. Där finns det tips om porrfilmer som är mer sensuella. Jag o min sambo har kikat på porrfilm jätte länge tillsammans och rekomenderar det mycket! Man blir mer öppnare för varann och känner mer gemenskap på något sätt. man behöver inte "smyga" med att man kollar på p-rulle ibland... =) Lycka till!

• Anonym

Lola-filmerna är bra om man inte vill ha hårdporr. Du får fortfarande se allt men på ett "mjukare" sätt.

• annhan

Constance är bra!
    Annars gillar jag Superextas. Eller 100 carat.

Lycka till!

• Anonym

Anonym 2877597: jag kan inte hålla med om att Lola-filmerna är bra! Vi har sett en (Lolas bröllop tror jag den hette) men kan inte tänka oss att se flera! Dåliga skådespelare och konstiga 6-scener... Den kändes mera löjlig än erotisk. Men kanske de andra Lola-filmerna är bättre.

• Anonym

Tycker också att Constance är bra. Och Pink Prison (av samma som gjort Constance). Tycker dock inte att andrew Blakes filmer är så mycket att ha... Mer konstiga än sensuella!

Ett tips är att titta på www.sexliv.com där har de sina filmer uppdelade i kategorier, och en av dem är just "För henne och honom". Då slipper man (enligt mina erfarenheter) mycket av dubbelmackor och ansiktssprut!

• Anonym

Constance och pink prision håller jag med om, där få rman lite allt möjlligt och kvinnan styr så hon känns inte våldtagen...

• tjossen97

hihih porr ä inget för mig ! Men kaninte sluta att le när jag läser era resentoner !!! hihih ja det ä tur att man ä olika!

Svar på tråden Tips på okej P-film?