• Anonym

KK på jobbet

Jag och min kollega på jobbet har sex så fort vi kan komma åt det. ÅH vad det är härligt och spännande. Det är inget på jobbet som annar det ... tror vi iallafall.
    Finns det flra där ute som upplever samma sak?

• Svar på tråden KK på jobbet
  • Anonym

är jag ensam om detta...........

• Anonym

Nej, jag har inte gått så långt. Men har en kollega som gett mig komplimanger som t ex att jag är vacker. Jag har vid flera tillfällen kännt att det finns något mellan oss (men vi har båda förhållanden). Det finns en attraktion som bubblar upp emellanåt som sedan "lägger sig". Hur började det för er??

• Anonym (Härligt)

Jag och en kollega hade ett förhållande till och från i säkert fem år. På slutet kunde vi smita från jobbet för en snabbis, jag åkte förbi på väg hem från stallet för en tiominutare osv.
    Nu är vi lyckliga sambos och väntar barn Problemet är att jag fortfarande vill ha lika mycket galet sex, men nu får han mycket av sin tillfredsställelse bara av att få krama mig på nätterna

• Anonym

jag önskar en av mina kollegor skulle vilja bli min kk men den turen lär man inte ha. n
    (vi är bägge singlar)

• Anonym
    Anonym skrev 2008-01-13 14:49:20 följande:
    Nej, jag har inte gått så långt. Men har en kollega som gett mig komplimanger som t ex att jag är vacker. Jag har vid flera tillfällen kännt att det finns något mellan oss (men vi har båda förhållanden). Det finns en attraktion som bubblar upp emellanåt som sedan "lägger sig". Hur började det för er??
    Detta låter som mig och min kollega :) Vi har alltid haft ett gott öga förvarandra. Det hela började för typ 3 år sen, då vi va på en kryssning med jobbet, fyllan kom och vi hånglade. Efter resan så mailade vi nårga månader sen så dog det ut. Jag blev gravid och va mammaledig. Sen när jag började jobba igen så va det dax för en ny resa och det slutade med att vi hade sex på en toalett. Efter resan maila vi och pratar på msn, och har nu gjort det sen sep i fjol. Vi har även träffats i smyg efter det och haft sex,(1 gång)
    Måste bara berätta att han är 2,5 år yngre än mig och hans största intresse är styrketräning (vilken kropp)
    Trodde aldrig att något sånt här skulle hända mig.... men lite spännande är det då ingen av de andra kollegorna vet något....

Han är ju liksom puddingen på jobbet å alla tjejer tycker likadant....
  • Anonym (Puss)

Hade ett förhållande med min kollega under flera år utan att någon kollega visste om det. Härligt sex på toaletter, hans kontor, i hissen. Ja, överallt vi kom åt.
    Nu har han slutat hos oss och allt är ett underbart och fortfarande upphetsande minne. Kan rekommenderas!

• Storlek

Spännande sex livar upp livet. Så det är skönt att höra att det finns passion ute i svedala.

• Anonym (apa)

..Fast hemskt att höra att det finns otrohet ute i Svedala..

• Anonym

Det är så härligt att ha sex på jobbet, det gör det skönt att gå till jobbet. Ibland kan vi göra det flera gånger per dag........

• Anonym (skamligt)

Hoppas att ni som har förhållande på jobbet är singlar! annars hoppas jag innerligt att ni själva blir bedragna!

• Anonym
    Svar på #13
    Så klart vi är singlar!
  • Anonym (företagare)

stämplar ni ut eller vem betalar er paus i arbetet ?

• Dorian Ertymexx

Anonym (företagare) skrev 2008-01-16 20:03:47 följande:

stämplar ni ut eller vem betalar er paus i arbetet ?
    Jag vet att det lär svida i ditt företagarhjärta, men alla har rätt till pauser och lunchraster, herr brukspatron. Men oroa dig inte, jag är säker på att ditt skyddshelgon Sankt Reinfeldt lär åtgärda det snart nog.

(vilket är mitt sätt att säga - du är fasligt OT, och inte ditt problem)
Svar på tråden KK på jobbet