KK på jobbet
Jag och min kollega på jobbet har sex så fort vi kan komma åt det. ÅH vad det är härligt och spännande. Det är inget på jobbet som annar det ... tror vi iallafall.
Finns det flra där ute som upplever samma sak?
Jag och min kollega på jobbet har sex så fort vi kan komma åt det. ÅH vad det är härligt och spännande. Det är inget på jobbet som annar det ... tror vi iallafall.
Finns det flra där ute som upplever samma sak?
är jag ensam om detta...........
Du verkar ensam....
Jaapp
nä du är inte ensam.
Nej, jag har inte gått så långt. Men har en kollega som gett mig komplimanger som t ex att jag är vacker. Jag har vid flera tillfällen kännt att det finns något mellan oss (men vi har båda förhållanden). Det finns en attraktion som bubblar upp emellanåt som sedan "lägger sig". Hur började det för er??
Jag och en kollega hade ett förhållande till och från i säkert fem år. På slutet kunde vi smita från jobbet för en snabbis, jag åkte förbi på väg hem från stallet för en tiominutare osv.
Nu är vi lyckliga sambos och väntar barn Problemet är att jag fortfarande vill ha lika mycket galet sex, men nu får han mycket av sin tillfredsställelse bara av att få krama mig på nätterna
jag önskar en av mina kollegor skulle vilja bli min kk men den turen lär man inte ha. n
(vi är bägge singlar)
Hade ett förhållande med min kollega under flera år utan att någon kollega visste om det. Härligt sex på toaletter, hans kontor, i hissen. Ja, överallt vi kom åt.
Nu har han slutat hos oss och allt är ett underbart och fortfarande upphetsande minne. Kan rekommenderas!
Spännande sex livar upp livet. Så det är skönt att höra att det finns passion ute i svedala.
..Fast hemskt att höra att det finns otrohet ute i Svedala..
Det är så härligt att ha sex på jobbet, det gör det skönt att gå till jobbet. Ibland kan vi göra det flera gånger per dag........
Hoppas att ni som har förhållande på jobbet är singlar! annars hoppas jag innerligt att ni själva blir bedragna!
stämplar ni ut eller vem betalar er paus i arbetet ?
I wish, men nej, inget sådant för min del.
Anonym (företagare) skrev 2008-01-16 20:03:47 följande: