• Tilcha

Finns det verkligen ingenting bra på tv ikväll?

Jag har svt1, svt2, trean, fyran, kanal5, sexan, tv4 plus, RTL (tysk kanal), eurosport, viasat sport och Yle (finländsk kanal).

Har inte hittat nåt roligt att se på hela kvällen å jag ser inget intressant i sikte.

Gillar inte sport så två kanaler går ju bort på en gång. Gillar inte Sci-Fi så tv4 går bort å resten orkar ju inte titta på pga att jag redan sett det eller för att de verkar helt "B".

Ville bara ventilera lite =)

• Svar på tråden Finns det verkligen ingenting bra på tv ikväll?
  • korven72

femman e ju skitkul just nu!!!

• Miiikaela

nä det är boring på tvn idag :(

• Tilcha

svart tulpan skrev 2008-01-12 23:36:25 följande:

femman e ju skitkul just nu!!!
    Nä, jag kanske e svårflörtad men jag gillar inte det programmet heller. Har nån komediserie på svt1 på i bakgrunden nu men den verkar inte heller nå bra.

Sen verkar det som att alla som planerar programmen på alla kanaler jag har vet att jag sitter ensam (både igår å idag) å vill tråka ut mig ännu mer med tråkiga program. *suck*
  • Hemmafru

5.an kl 00 kommer csi ny. den är bra tycker jag iaf :)

• Tilcha
    Hemmafru skrev 2008-01-12 23:44:56 följande:
    5.an kl 00 kommer csi ny. den är bra tycker jag iaf :)
    CSI funkar men är det inte en repris när den sänds så sent för då har jag säkert redan sett den.

Usch va jag e negativ! hahaha
  • Hemmafru
    Tilcha skrev 2008-01-12 23:47:39 följande:
    CSI funkar men är det inte en repris när den sänds så sent för då har jag säkert redan sett den.Usch va jag e negativ! hahaha
    Det vet jag inte. Brukar inte kolla på tv så ofta men ska försöka se det.
  • Tilcha

Såg på text-tv att det var BlackJack på tv4plus men jag trodde det var den svenska filmen så jag bojkottade den men nu har jag sett att det är en kriminalserie typ. Hade kanske varit sevärt om man sett den från början.

• Tilcha

Äsch! DEt är en repris å jag har redan sett den. Typiskt! >=(

• Tilcha

Annars kan jag berätta att:

Adoptionsköerna är längre än någonsin.

Kroatien får ny regering.

Misstänkt utreds om fler hatbrott

och

Färjestad vann seriefinal.

Det är det som står på tv4:s text-tv varje gång jag tittar.

• Elli47

Vi har väl ungefär 53 kanaler och NEJ - igår (lördag) fanns inget att se!

• Tilcha
    Elli47 skrev 2008-01-13 09:55:58 följande:
    Vi har väl ungefär 53 kanaler och NEJ - igår (lördag) fanns inget att se!
    Då e d illa om man inte kan hitta nånting på 53 kanaler! haha
    Får se om dagens tv blir bättre.
    Man ska tydligen vara ute å festa på lördagar. Skitkul när man e gravid å jätteosocial!
  • sallybuse

Jag ska titta på de nya idag på tv.3 som heter sining bee.Tycker de verkar kul.Men vi får väl se när de är slut.Om de var så kul.

• Tilcha
    sallybuse skrev 2008-01-13 19:48:06 följande:
    Jag ska titta på de nya idag på tv.3 som heter sining bee.Tycker de verkar kul.Men vi får väl se när de är slut.Om de var så kul.
    Nä d ville ju jag se. Har d slutat nu tro?! Fast sambon håller i fjärren. Måste försöka lura honom å byta.
  • sallybuse
    Tilcha skrev 2008-01-13 20:45:27 följande:
    Nä d ville ju jag se. Har d slutat nu tro?! Fast sambon håller i fjärren. Måste försöka lura honom å byta.
    Fick du titta på de.Jag tyckte de var kul.Ska nog fortsätta titta på de.
  • Themis

Det är det väl aldrig? Jag firade nyår i London med våra vänner och trots 700 kanaler så hittade vi inget vi ville titta på.

Tv är verkligen gjort för idioter...

• Tilcha
    sallybuse skrev 2008-01-13 22:47:33 följande:
    Fick du titta på de.Jag tyckte de var kul.Ska nog fortsätta titta på de.
    Nä jag fick ju inte det. Han gav det inte ens en chans. Så satt han å zappa hela kvällen istället tills han hittade en riktigt b-film på trean tror jag. Som hette typ D.E.B.S. och handlade om några unga tjejer som gick typ på en internatskola å fick lära sig att bli spioner och en av de här tjejerna blev kär i "superskurken" som oxå det var en tjej osv osv. Typ nån komedi/framtidsfilm/kärleksfilm a la tonår.

Fast då var jag så trött så jag tittade klart på den ändå. Sambon tittade bara när tjejerna hånglade.

Svar på tråden Finns det verkligen ingenting bra på tv ikväll?