McLeods Döttrar Del 5
Jag vet mer vad som händer...
Har nämligen sett på hallmark i våras, men missade tyvärr när de satte igån igen nu i höst
Får väl vänta till femman hunnit ikapp eller köpa på dvd.....
Jag vet mer vad som händer...
Har nämligen sett på hallmark i våras, men missade tyvärr när de satte igån igen nu i höst
Får väl vänta till femman hunnit ikapp eller köpa på dvd.....
Hejsan!
I första avsnittet så kommer Tess till gården. Hon och Claire kommer inte direkt så bra överens i början. Jodi bor med sin mamma på gården och Stevie har inte kommit dit än. Hon kommer inte förrän Calire dör. Det handlar väldigt mkt om Nick och Tess och att de aldrig kommer till skott. Tess är först tillsammans med Alex och sedan förlovad med Dave.
Jag och min syster är riktiga Mcleods fans och har laddat ner säsong sju. Det är 32 (!) avsnitt och det händer en hel del kan jag meddela ! Hoppas de snart har spelat in säsong åtta så man kan ladda ner den också.
Det underbara med Mcleods är ju, förutom alla underbara miljöer, att det känns som om man blir kompisar med karraktärerna.
Det jag skull vilja veta hur långt det är till Gungellan och Fisher, och mellan gårdarna. Tycker det är svårt att få en uppfattning om det. Också skulle det vara kul att se flygfoton över gårdarna. En annan sak som är svår att få en uppfattning om är hur det ser ut i huset.
Ja, som ni märker är jag ett riktigt Mcleods freak
Ja, Stevie är ju på gården när Claire dör och då hon inte har nånstans hon är på väg så börjar hon hjälpa Tess.
Tess tycker ju inte alls om Stevie i början !
Om den ska börja sändas nu så måste den ju finnas att ladda hem (hoppas hoppas hoppas)
Måste kolla upp det med en gång!!
gustafssons- Hur vet du att de har spelat in säsong åtta klart? Jag var ut på hemsidan och där stod det inte och jag var ut på channel nine´s hemsida och där stod det inte heller.