Inlägg från: Mochride |Visa alla inlägg
  • Mochride

McLeods Döttrar Del 5

Har nästan lite abstinens nu Längtar jättemycket till på söndag. Ska bli kul att se vad som händer då

• Mochride

Ja, de gifte sig. Steve hade tänkt berätta vad hon kände, men kom försent. Fiona ljög om graviditeten och Stevie ville att hon skulle berätta som det var för Alex, men det gjorde hon inte.

• Mochride

Äntligen har det börjat igen :)

Jag minns inte heller Riley.
    Stör mig så otroligt på Sandra, och är inte så förtjust i Fiona heller, men kan hon komma ivägen för Sandra så är det bara bra :)
    Det var lite tomt utan Alex, jag hoppas han är tillbaka i nästa avsnitt. En hel vecka kvar...

• Mochride

Så typiskt att jag missade det där, hade ingen aning om att de ändrat tiden. Men nu är jag i alla fall förberedd till nästa gång...

• Mochride

Det mest spännande och viktigaste var nog att Kate har hittat bevis på att det kan vara Stevie som dödade Harry. Det slutade med att polisen kom för att hämta henne för förhör. Kate hade jättedåligt samvete men ville ändå göra vad hon tyckte var rätt.
    Ska bli spännande att se hur det går med det här.

• Mochride

Missade det igen. Såg bara slutet. Varför måste de hålla på och ändra tiden?

• Mochride

Äntligen börjar det hända nåt mellan Alex och Stevie. Synd bara att Fiona ropade på honom. Har länge velat att det ska bli nåt mellan dem så jag har bara gått och väntat på sånt här. Vill ha mer

• Mochride

Jag tycker också att det är tråkigt att serien ska lägga ned, men som sagt så har så många viktiga karaktärer försvunnit och det är inte samma sak längre. Känns lite som att Jodie blev en McLeod så att de kudne fortsätta utan Tess. Jag tycker fortfarande väldigt mycket om serien, men jag tror samtidigt att det kan vara bra att avsluta snart.

• Mochride
    Lindispindis84 skrev 2008-03-07 15:59:43 följande:
    Jag saknar Tess och Nick!
    Jag med. De var mina absoluta favoriter i serien. De kan ju få hälsa på lite i åttonde säsongen...
Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5