McLeods Döttrar Del 5
Ja femman är efter Hallmark ganska mycket vad jag förstått... en hel säsong kanske?
Ja femman är efter Hallmark ganska mycket vad jag förstått... en hel säsong kanske?
Få se nu... Stevie och Regan försökte få den där killen Leo att erkänna att han hade mördat Harry men lyckades inte, däremot höll Stevie på att skjuta honom... Alex hörde när Sandra och Fiona pratade och vet nu att Fiona aldrig var gravid. Alex och Fiona blev dock sams och ska "slänga ut" Sandra. Hm, vad hände mer? Jo, Jodi och Riley flirtade lite. Nej jag kan inte komma på något mer just nu?!
Har precis sett säsong 4 på dvd, köpte den från Amazon.com i november! Och nu har jag beställt säsong 5, den dimper väl ner nästa vecka någon dag.
Glöm inte idag kl 13.10!!
Ingen har väl glömt... McLeods idag!
Säsong 8 blir alltså den sista då? Ja, trist men å andra sidan är evighetsserier inte så lyckade. Det är dessutom väldigt trist när alla personer försvinner... har sett McLeods på dvd från säsong 1 och det har ju försvunnit massor massor!
Ja, det där med avstånd har jag också funderat på... har för mig att de i något avsnitt nämnde att det var 20 mil till närmsta stad, är det Fisher som avses då måntro? Till Gungellan borde det inte vara mer än några mil.
Jo... Stevie är ju faktiskt gammal kompis till Claire och hon hinner komma dit innan Claire dör, men sen när Claire är borta så kommer Stevie in i handlingen på ett annat sätt.
Åh vad var det som hände nu? Jag har nämligen sett tre avsnitt av säsong 5 (dvd) efteråt och lyckas nog blanda ihop allt om jag försöker mig på en resumé... Ja, Rose träffar en kille som heter Leo som Stevie avskyr, han har gjort något dumt förut, vet inte riktigt vad. Han tycks inte ha rent mjöl i påsen iallafall. Alex går omkring och ser ganska sorgsen ut, han trivs inte riktigt med Fiona längre verkar det som...
Nej med risk för att jag ska blanda ihop allting så är det bättre om någon annan ger resumé!
Aha, det där med Stevie och Leo visste jag inte. Ja, det verkar som om han är ute efter hämnd bara...
Jag missade också hela avsnittet... fick långväga gäster som kom precis 10 minuter innan McLeods skulle börja. Suck.
Tack för resumén.
Oops, rena turen att jag såg dagens avsnitt... råkade zappa lite och såg att den började redan 12.40 idag! Varför måste femman hålla på att ändra tiderna?
29 av 32 kommer jag nog ihåg att det stod... vad händer när 32:an är visad? Blir det slut då, isåfall är det ju inte många avsnitt kvar. Har beställt hela säsong 6 på dvd men den kommer inte förrän i juni.
Oj vad dyrt det var på Discshop! Jag betalar ca 380 kr inkl frakt!