Inlägg från: Marie J |Visa alla inlägg
  • Marie J

McLeods Döttrar Del 5

Det mest spännande som hände idag var att Alex sa till Stevie att han vill ha henne, och sen var dom sååå näära att kyssas, men just då ropade Fiona på Alex Ledsen så det blev inget.

• Marie J

Jag missade oxå!! Blir galen när dom byter tid hela tiden. Känns ungefär som om att 5:an skiter i programmet o lägger in det där det finns tid typ

• Marie J

Någon som vet hur absolut första avsnittet var??? (kollade aldrig så tidigt)

• Marie J
    yossis skrev 2008-03-08 09:04:22 följande:
    Ja, har dom på dvd. Vad vill du veta ?
    Tänkte mest bara allmänt hur allt startade vilka var med osv..?
  • Marie J

Det är säsong 6 som går nu på 5:an så då är det alltså en del kvar att se fram emot då

Idag är det kl. 13:25 !!!! MISSA INTE!!! Cool

• Marie J

Gahh!!! Jag har varit hemma hela dagen, men missade ändå fösta halvan av dagens avsnitt! Suck!!

Det var dock inget särskilt som hände. Gungellan firade 150 år. På slutet tittade Alex på Stevie med den där blicken ni vet.....

• Marie J

Missar NÅGRA avsnitt??

Nick & Tess har flyttat till Argentina. Dom har nu en dotter tillsammans som heter Claire.
    Claires dotter bor tillsammans med sin pappa.

• Marie J

Inget har hänt, men dom är ju kära i varandra, Stevie har varit det länge medans Alex har väl mer kommit på det nu när det knakat i fogarna mellan honom o Fiona.

Bara en tidsfråga innan dom blir tillsammans, äntligen!

• Marie J

Måste komma ihåg o kolla den här gången! Jag kommer ju vara hemma o allt

• Marie J

VA?! Har Stevie & Leo haft ihop det? Klart är ju i alla fall att Leo jävlas med Stevie nu och använder Rose mot henne. Ska verkligen bli spännande nästa avsnitt, som jag troligtvis kommer missa eftersom det är påsk och vi troligtvis är på landet då. *SNYFT*

Ska bli spännande o följa Dave & Regan, han fattade nog att hon blev lite besviken där faktiskt, såg ut som det. Undrar om Kate fortfarande är kär i honom.

Tråkigt med sista avsnittet var väl att "kärlekssagan" mellan Alex & Stevie inte utvecklades något.

McLeods döttrar Rules  

"Reach for the moon and you will land on the stars"
  • Marie J

Jag missade ALLT! Vad hände??

Reach for the moon and you will land on the stars
  • Marie J

Tycker om såna avsnitt som igår när karaktärerna i serien går framåt och det inte bara är grisar o hästar som det handlar om typ...

Hoppas verkligen det blir Stevie & Alex snart. Jag tycker det är så skönt för denna serie är ju inte som ex. Dallas där det tar 100 år innan det händer något, utan här händer det saker från avsnitt till avsnitt....

Tycker dom lägger upp det så att det ska bli Dave & Kate oxå..... eller är det bara som det verkar? Hon är säkert fortfarande kär i honom....

Jaja, fortsättning följer   

Reach for the moon and you will land on the stars
Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5