• cirpen

Åkersberga Föräldrar 6

Här kan vi som bor i Åkersberga dela med oss av våra erfarenheter

Fortsättningstråd för oss bergabor!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 21:19
    Listtråd: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m30673090.html

Här kan man skriva in var man bor och hur gamla barn man har!

• Svar på tråden Åkersberga Föräldrar 6
  • Tilde å Nova
    cirpen skrev 2008-04-01 11:46:01 följande:
    Ja det är klart! Fler fika lär det väl bli....Tilde å Nova skrev 2008-04-01 10:50:32 följande:
    Woohoo!

Ja, jag kan säkert bjussa på fika uppe hos mig också, nånstans finns det alltid att vara, om inte annat så får vi väl ta nån picknick eller nåt allihop i sommar?
    Tilde juli 2003 & Nova maj 2007
  • Tokfia 7

Picknick låter mysigt!! Tycker det är lite småläskigt (fortfarande...) att vara borta med lillkillen nåt längre tag för han blir så stirrig när jag försöker amma honom och det är en massa nya saker att kolla på, går knappt att få honom att äta och han börjar lätt skrika (och jag blir stressad).

Ni som är nya i tråden, har ni lust att skriva in er på listtråden (se trådstarten)?

• cirpen

Ja precis! Skriv in er nu i listtråden som jag skapat alldeles för ER!

Minns hur det var, Tokfia, det var nervöst att vara borta ifall hon skulle skrika eller så.... Du blir snart "varm i kläderna"..

Är det ngn som har förslag på fikadag nästa vecka? Onsdag kan jag inte för då är det fotografering på Öppna förskolan...

• Tilde å Nova

Absolut ska jag skriva upp mig på listan..
    Men vi kommer ju bo på Norrgårdsvägen..kallas det området däruppe nåt spec, eller?
    Man säger väl bara "Norrgårdsvägen" kort å gott? *gjorde iaf så länge jag bodde därute, men rätta mig gärna om jag har fel! *

• Förälskad
    Tilde å Nova skrev 2008-04-01 20:59:10 följande:
    Absolut ska jag skriva upp mig på listan.. Men vi kommer ju bo på Norrgårdsvägen..kallas det området däruppe nåt spec, eller? Man säger väl bara "Norrgårdsvägen" kort å gott? *gjorde iaf så länge jag bodde därute, men rätta mig gärna om jag har fel! *
    Hela vägen som går ifrån kina-husen bort mot ishallen kallas Norrgårdsvägen, helt rätt!
  • Tilde å Nova
    Förälskad:

*gör tummen upp*
  • Bettiz Angel

halloj tjejer.. vad mkt ni har skrivit på sista tiden *tummen upp* här har ni ju självklart en till som vill hitta på mycket saker, speciellt när Freja kommer att vara hemma.. och sen går jag gärna på många promenader nu när solen börjat titta fram, har ju några kilon kvar att bli av med

~♥~ Freja 060924 & Saga 080308 ~♥~
  • Bettiz Angel

glömde ju att välkomna ALLA nya, alltid roligt med fler i vår trevliga lilla tråd.

~♥~ Freja 060924 & Saga 080308 ~♥~
  • Channa79

Cirpen:

Jag kan alla dagar förutom torsdag

• Tiemla
    cirpen skrev 2008-04-01 19:59:57 följande:
    Onsdag kan jag inte för då är det fotografering på Öppna förskolan...

Åh, måste man anmäla sig i förväg? Vet du hur det ser ut med tider i s f! Lillebror måste ju få några kort tagna på sig också!
Svar på tråden Åkersberga Föräldrar 6