Inlägg från: Destined star |Visa alla inlägg
  • Destined star

ni som är adopterade.....

hej tjejer::. har faktiskt iinte heller på stå att jag haft några problem, visst det finns väl ett o annat ljushuvud där ute men i överlag , jag har alltid varit självständig, har en bror som oxå e adopterad som har varit aldeles för mkt på fel sida av lagen om ja säjer så beror de på adoption eller dåligt sällskap????

• Destined star

vietnammamma: så resonerar jag med...har fått många kommentarer om det men tror mer på taskigt sällskap o dålig självkänsla, vilket iof jag hade med pga mobbning men jag tog den vita vägen så att säja... min mobbning kan ska ja tillägga att det inte nån stans handla om min hudfärg utan för att de bara sökte en hack.kyckling o pga en dålig lärare fick inte tjejerna som ville hjälpa mig o sätta stopp göra det... tänk vad arg jag kan bli på sånt... om de fått ta tag i det o stoppat hur hade nitt liv sett ut i dag????

• Destined star

precis de samma hände med mig...... inte förren då börja jag fundera lite på min bakgrund..men fatta mig rätt snabbt...va ju den jag var/är

emcjoh skrev 2008-03-09 22:32:20 följande:
    Inoka:Då skulle du sett arbetet om släktforskning vi förväntades göra i 8:e klass tror jag. När jag hade varit ledsen både länge och väl för det fick jag min mamma att ringa till läraren (som fö var min favorit) o . förklara för honom hur det var. HAN var jätte förstående o. tyckte vi skulle göra det med den svenska släkten. MEN klasskamraternas reaktion kan du nog gissa dig till...Det finns både barn OCH vuxna till allt
Svar på tråden ni som är adopterade.....