• Eruraina

Vad kallar du din pojkvän/sambo?

Man får gott om tid och tänka när man ligger hemma och är sjuk,. och blir uttråkad.... vad har du för smeknamn på din pojkvän/sambo? Jag har kommit på det finns så få fina till killar...dessuto fler till tjejer.....

• Svar på tråden Vad kallar du din pojkvän/sambo?
  • TRUEHannapanna

Älskling, snygging, brummelgubbe (fråga ej varför )

Tredje gången gilt??! Gravid i v 19 !
  • Anel85

snygging, älskling eller Patrik... när man ska prata med honom..

Håller med om att det finns färre saker att säga till killen som låter bra än till tjejen =)

Vi ska få en flicka! ♥
  • Powder

Älskling eller hjärtat.

Emil blir det när det är allvarligt snack

• Anel85

tjockis också föresten... nått som jag kan säga ibland till folk som jag tycker bra om så det är inget illa menat ifrån min sida! Sen att han är väldigt smal gör ju saken bara rolig Räcka ut tungan

Vi ska få en flicka! ♥
  • m00nfl0wer

Jag säger Peter, älskling, bäbis (tycker det låter så gulligt, haha), snygging, heting m.m

• TRUEHannapanna
    Anel85 skrev 2008-01-14 17:15:17 följande:
    tjockis också föresten... nått som jag kan säga ibland till folk som jag tycker bra om så det är inget illa menat ifrån min sida! Sen att han är väldigt smal gör ju saken bara rolig
    haha jag kallar också min sambo för tjockis faktiskt! Men de är mest för att jag börjar bli så stor.. och han ja,.. han ör allt annat än tjock.. ;)
    Tredje gången gilt??! Gravid i v 19 !
  • Ramonas

Jag kallade min fd för Buppen... Å HAn kallade mig för Tussen... hahaha

• MammaNettan

Jag kallar honom för:

Erik, älskling, gubben min (han har fyllt 40), pappa (han är ju det) + mycket mer.

• Anel85

Hehe va kul   Jag kallade honom för det redan innan.. Han kallar mig för knubbiz!

TRUEHannapanna skrev 2008-01-14 17:17:36 följande:
    haha jag kallar också min sambo för tjockis faktiskt! Men de är mest för att jag börjar bli så stor.. och han ja,.. han ör allt annat än tjock.. ;)
    Vi ska få en flicka! ♥
Svar på tråden Vad kallar du din pojkvän/sambo?