• Anonym (nyfiken)

ppiller, ger större bröst?

Vill gärna veta om det är så att bröstens storlek kan förändras när man äter ppiller?
    Finns ju också olika ppiller tex mini piller m,m
    Spelar det någon roll, eller är alla p-piller desamma?

Jag är inte ute jusst efter storleken på brösten, utan jag måste ha preventivmedel så då tänkte jag passa på att fråga om någon är erfaren av att brösten kan växa?

• Svar på tråden ppiller, ger större bröst?
  • Anonym

Mina växte lite. Märkte skillnad att de blev större när jag åt dem, men minns inte om de blivit mindre lr samma nu när jag slutat.

• Anonym

Mina växte inte av p-piller.
    Men därmoet ökade min hunger så jag gick upp lite i vikt, och med det växte även brösten lite.
    Så man kan väl säga att det var p-pillrena som gjorde det

• Anonym (nyfiken)

Nej. Man kanske vänjer sig vid att bröstena har växt så då kanske det är svårt att veta om dom har gått tillbaks till sitt "gamla jag" eller om dom är som när du åt ppiller.

Oftast kan det ju vara så att man gått upp av ppiller, det har jag förstått iallafall :) och därmed växer brösten hehe så det kan ju vara svårt att avgöra där om det var något för pillren eller att du gick upp.

Jag har hört att man bara går upp av vissa, såsom minipiller att man oftast går upp utav dom. Eller spelar det någon som helst roll, vilken av typ man äter?

• Anonym

^^, testa p-stavar. Det fick mig att gå upp en massa i vikt.

Brösten blev större, men antagligen bara pga viktökningen.

När jag tog ut stavarna så gick jag ner lite i vikt igen. Och med det så blev såklart brösten mindre :p

• Geléhallon89

p-ring använde jag innan. brösten växte fort som f*n :P . från nästan platt till absolut inte platt. Att det kan ge sånna biverkninar visste jag inte :P .

vecka 17
  • Geléhallon89
    Svar på #4
    Usch ne , jag hade p-stav innan p-ring. Hade mens i 6månader sen tog jag ut den och då sluta mensen. hehe. fast det är helt olika hur allt påverkar en. heh
  • Anonym
    ZandraClaesson skrev 2008-01-15 00:50:32 följande:
    Svar på #4Usch ne , jag hade p-stav innan p-ring. Hade mens i 6månader sen tog jag ut den och då sluta mensen. hehe. fast det är helt olika hur allt påverkar en. heh
    Oj så olika det kan vara. Själv var jag helt utan mens i 5 år. helt underbart ;)
  • Anonym (nyfiken)

är det inte lite otäckt att ta in såndär p-ring, om det nu är sån man stoppar in?
    Känns som att det är behagligast med p-piller sen om man vill bli gravid är det bara att sluta med pillrerna, annars måste man ju få hjälp med det ena och andra att ta ut det sen?

Är det olika från p-piller elelr är det desamma. Vad skiljer det sig egentligen mellan dom?

• Anonym

Hejsan

Jag har haft p.stav hade mens i 1år inte alls kul. har inte kunnat ha p-piller pga min mamma har haft bröstcancer.

men jag har haft p-ring och det e det bästa som jag någonsin har haft, testat lite olika saker.

en p-ring är att man tar in den och tar ut den själv. inte alls äckligt eller svårt.

tänk dig en gummiring kläm hop den på mitten så det blir typ 2 öglor. sen e det bara att trycka upp den som en tampong. sen kan man ha den i 1 månad. tar ut den mensen kommer. eller trycker ni in en med en gång och har mensen nästa månand istället. man kan välja själv. så när inte livmodern orka hålla kvar allting, så kommer mensen atomatisk annars. om man vill ha p-ring efter varandra. jag hade mens var tredje månad.

under sex kan man ta ut den, eller ha den i. killar kan tycka det e ett extra plus. ialla fall vissa.

jätte smidigt, och man slipper tänka på att man ha den. man känner ingenting. och så slipper man ta massa tabletter. kom bara ihåg när du satt in den. och när du ska ta ut den.

sen e det inte lika mycket ostrogen i den som p-piller. kostar 100kr styck. finns i 3pack. men vet inte om det har hjöt det. men värt pengarna. om man nu inte vill bli gravid.

• Anonym

glömmde tilläga. brösten växer en del av dessa, kan gå upp lite i vikt, men om man tränar så ska man inte inte märkav vikten.

men brösten dem växer.

har inte p-ring länger. har inte haft det på 8mån. så brösten minskas en del, som du hade från första början. men det e jag bara jag glad för

jobbigt med stora tuttar. ialla fall om man tränar mycket.

Svar på tråden ppiller, ger större bröst?