• Nericia

    Gravida örebroare- Bf i höst-08

    Startar här en tråd och hoppas att det kanske finns några på min hemort som oxå är gravida. Vore roligt att snacka med er och byta erfarenheter m m.

    Jag är själv 30 år. och detta är min mans och mitt första barn. Har inga vänner som är gravida just nu vad jag vet

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-28 21:19
    Lista:

    Magini 2/9
    Sapo 4/9
    Nericia 13/9
    Ayumi ? Oktober

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-31 20:15
    Lista:

    Magini BF 2/9
    Sapo BF 4/9
    Nericia BF 13/9
    Chive BF 25/9
    Ayumi BF ? Oktober

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-31 20:35
    Lista:

    Magini BF 2/9
    Sapo BF 4/9
    Nericia BF 13/9
    Chive BF 25/9
    Trancygirl BF 3/10
    Ayumi BF ? Oktober

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-18 09:49
    Har visst glömt att lägga in listan´s adress här. Men gå gärna in och lägg in info där.

    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m29765348.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-01 08:21
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m31265083.html

    Lägg in era bilder här!

  • Svar på tråden Gravida örebroare- Bf i höst-08
  • Mozarts Nachtmusik
    Nericia skrev 2008-02-15 21:13:03 följande:
    hej på er. ja jag är inte så illamående. å har väl inget direkt som jag är jätte sugen på. men är lite mer sugen på allt som är kallt. typ apelsin, sallader m m.jag går in i v 11 på söndag. åhhh bara en vecka kvar tills man kan pusta lite. hur har ni det med magar? jag tycker min har växt lite, fast det syns inte direkt för man är ju inte så smal sen innanFörresten jag är jätte hård i magen, har ju fått börjat med niferex, å nu har jag hört att det kan vara det som är boven. ska man fortsätta med dom då eller finns det nått annat man kan ta för att inte vara så hård. för det kan ju inte vara så bra, eller?
    ja hoppas inte min syns tidigt, men risken finns.
    Nu är ja ju mkt tidigare än er så ja hoppas de dröjjer.
    förra ggr hade ja mammabyxor från v 10 :-/

    kollage v 6-10.JPG

    hoppas ja kan ha mina vanliga byxor lite längre...
    julmust is the shit!
  • Nericia
    Mozarts Nachtmusik skrev 2008-02-15 21:19:58 följande:
    ja hoppas inte min syns tidigt, men risken finns.Nu är ja ju mkt tidigare än er så ja hoppas de dröjjer.förra ggr hade ja mammabyxor från v 10 :-/hoppas ja kan ha mina vanliga byxor lite längre...
    varför vill du inte det ska synas? jag längtar tills jag får mage

    jag har köpt ett par byxor, vanliga mysisar som jag kan ha hemma vill ej köpa mamma kläder ännu. tänkte försöka vänta ett bra tag till, får se hur det kommer gå
  • Mozarts Nachtmusik

    jo även om man längtade efter magen då så blev man himla trött på att använda mammakläder =)
    vill kunna ha mina vanliga kläder ett tag till

    har ju bara nästan gått ner alla gravkilon


    julmust is the shit!
  • Nericia

    aha. ok. ja du vet jag har ju aldrig varit gravid en hel graviditet, så jag bara längtar varje vecka. tycker allt är så kul. längtar som en galning till slutet jag är så otålig.haha

  • Mozarts Nachtmusik
    Nericia skrev 2008-02-15 21:36:36 följande:
    aha. ok. ja du vet jag har ju aldrig varit gravid en hel graviditet, så jag bara längtar varje vecka. tycker allt är så kul. längtar som en galning till slutet jag är så otålig.haha
    ja men de är sååå skoj =)
    ja njöt av o vara gravid =) inte av klädutbudet.
    man blir så speciell , ( som om inte 1000000000 kvinnor gjort de innan )
    sen hör de kanske till att iom att detta inte va planerat så vill ja "smälta" de lite innan ALLA ser
    julmust is the shit!
  • Nericia

    men visst är det lite dåligt utbud när det gäller mammakläder. för allt är ju bara för när man har stor mage. eller är det jag som inte hittat rätt. för tyckte inte jag hitta något som passar nu när man har lite mage.

  • Mozarts Nachtmusik

    tur att de är mode me tunikor o långa tröjjor =)
    då finns de lite mer o välja på
    o i sommar kommer vi va så varma att vi kommer ha max linne + kjol på tror ja


    julmust is the shit!
  • Nericia

    hoppas det inte blir en stekhet sommar då blir det jobbigt.haha. då lär jag ligga här hemma i poolen dagarna i ända.haha

  • Mozarts Nachtmusik
    Nericia skrev 2008-02-15 21:58:05 följande:
    hoppas det inte blir en stekhet sommar då blir det jobbigt.haha. då lär jag ligga här hemma i poolen dagarna i ända.haha
    oh pool
    LYX
    ja bor i lägenhet i stan.. inga pooler här inte..
    men ja får väl knalla till parken me min tjejja.

    fast o andra sidan ska ju ja jobba i sommar :-O
    julmust is the shit!
  • Nericia

    njae lyx vette sjutton men grymt skönt att ha det hemma. slippa åka iväg. gubben gillar inte å bada, å jag älskar å bada. så då sa jag åt honom att jag ska ha pool annars får han följa med till vattnet vilket han vill eller ej. å pool blev det.haha.

    jag jobbar oxå i sommar. har tagit en vecka ledigt. men sen går jag troligtvis på havandeskap v 29. ska bli skönt!

Svar på tråden Gravida örebroare- Bf i höst-08