• mysrester

Män med små kukar :-[

Alltså, fan vad man känner sig lurad ibland.
    Hittar en snygg och charmig kille på krogen. Tar hem honom.
    Efter lite hångel, när kläderna åkt av, gör man upptäckten: Hans kuk är liten!

Mina frågort är:
    Vad gör ni i den situationen?
    Slänger ut honom direkt och talar om varför?
    Eller får ni plötslig huvudvärk?
    Eller låter ni honom ge er oralsex och får sen huvudvärk? Eller går ni igenom ett värdelöst samlag och fejkar en orgasm?

Att storleken inte skulle spela nån roll är 1900-talets största lögn. Storleken är högst väsentlig.

Nu kanske nån kommer och säger "ja men det kanske är du som har slapp fitta"
    Sorry - det stämmer ej. Jag är inte ett dugg slapp, men en kuk som är ungefär lika lång och grov som en normalvuxen mans långfinger ger nog knappast nån kvinna speciellt mycket glädje.

Jag tycker killar borde varna att dom har små kukar innan man hamnar i säng med dem

• Svar på tråden Män med små kukar :-[
  • Dimitra

Haft en misslyckad helg eller?

Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel.
  • skåne tjej

"varnar" du innan att du har pushup bh?

• mammatalman

strunta i o ta hem engångsknull då!

• TrailerTrash

Plötslig huvudvärk funkar ju alltid  

Jag är inte blond men beter mig som det ibland
  • mysrester

Mammatalman, är det inte värre att bli kär i nån innan man har sex med denne, och SEN se att han har liten kuk? Vad säger man då? "Tyvärr, vi kan inte bli ihop, din penis är för liten. adjö."

Annelie Ek, jag använder inte push up =)

• Kazeer

Hoppas att du har en väl synlig varudeklaration...

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Dino78

En fråga till alal som inte kan få orgasm av en liten kuk - kan ni inte få en heller av att bli smekt av en mans finger? Med tanke på att fingret oftast är mindre än kuken då alltså.
    Visst spelar storleken en liten roll. Den ska inte vara för stor (mina kriterier här alltså!) utan lagom (vilket innebär ca 18 cm i min smak). 13-18 cm och normal grovhet och det duger fint.
    Sen är sex för mig inte bara penetrering så om jag nu mot alla oddds skulle gå ut på krogen för att dra hem en karl och hans snopp var liten skulle jag med andra ord inte bry mig. Kankse reagera genom att skratta och få iväg honom om den var som en synål då men hur ofta händer det

OT - historia:

En karl kommer in till läkaren för problem med snoppen. Läkaren tittar och säger att han måste konsultera en annan läkare. han går ut ur rummet och börjar asgarva för det var det minsta han någonsin sett i kukväg. han hämtar en till läkare och de går in igen och den andra läkaren börjar med skratta när dom kommer ut ur rummet.
    Dom sgäer till en sköterksa som går in till honom och hon kan inte hålla sig utan tittar på kuken och börjar tokskratta.
    Varpå patienten säger: ja, skratta så mycket ni vill. Så här svullen har den varit hela dagen!!

PS ja, jag har dålig humor DS

DIF i själ och hjärta
  • Dino78

Och det där med huvudvärk...det är så att orgasm är bra mot huvudvärk, så se till att karln inte vet omd et innan ni skyller på det

DIF i själ och hjärta
  • Queen70

Man tänker på hans stackars stolthet och låter honom komma till. Fejkar lite och tappar sedan hans telefonnummer :)

Svar på tråden Män med små kukar :-[