• mysrester

Män med små kukar :-[

Alltså, fan vad man känner sig lurad ibland.
    Hittar en snygg och charmig kille på krogen. Tar hem honom.
    Efter lite hångel, när kläderna åkt av, gör man upptäckten: Hans kuk är liten!

Mina frågort är:
    Vad gör ni i den situationen?
    Slänger ut honom direkt och talar om varför?
    Eller får ni plötslig huvudvärk?
    Eller låter ni honom ge er oralsex och får sen huvudvärk? Eller går ni igenom ett värdelöst samlag och fejkar en orgasm?

Att storleken inte skulle spela nån roll är 1900-talets största lögn. Storleken är högst väsentlig.

Nu kanske nån kommer och säger "ja men det kanske är du som har slapp fitta"
    Sorry - det stämmer ej. Jag är inte ett dugg slapp, men en kuk som är ungefär lika lång och grov som en normalvuxen mans långfinger ger nog knappast nån kvinna speciellt mycket glädje.

Jag tycker killar borde varna att dom har små kukar innan man hamnar i säng med dem

• Svar på tråden Män med små kukar :-[
  • TrailerTrash

Ännu bättre

mysrester skrev 2008-01-15 14:21:55 följande:
    TT - eller varför inte skriva in det i körkortet?
    Jag är inte blond men beter mig som det ibland
  • Dino78
    mysrester skrev 2008-01-15 14:19:44 följande:
    Dino, den var bra, förutom att jag inte gillar tröjor med text.
    Synd, hade ju löst problemen annars

Jag är glad jag inte är singel och behöver  ut och ragga.
    Skulle inte få napp överhuvudtaget om jag var det så problemet kommer aldrig inträffa här. Är man ful har man midnre bekymmer än om man är snygg har jag märkt
    DIF i själ och hjärta
  • Andreas B
    mysrester skrev 2008-01-15 14:16:23 följande:
    Andreas B: Jag röstar på att provkänna i taxin.
    Det måste testas till helgen!

Får jag skylla ifrån mig på dig om hon skulle bli förbannad? Har du i så fall ett nr hon kan ringa mitt i natten för förklaring?
  • fetsnygg

Då måste man ju kolla leg *urk* barnarov.. urgammal.. då blir man ju avskräckt av fel anledning haha

mysrester skrev 2008-01-15 14:21:55 följande:
    TT - eller varför inte skriva in det i körkortet?
  • Dino78

Kan du inte börja gå på nudiststränder och ragga då? Då kan du ju direkt se vilka som är potentiella sexpartners? Eller åtminstone smyga runt lite på strändera och sen hoppas att dom kommer till krogen där du ska ragga sen?

DIF i själ och hjärta
  • mysrester

Andreas B, du får absolut skylla på mig! Men hon har ju ingen orsak att bli förbannad. Hon skulle ju säkert inte själv vilja ha liten kuk, så då kan hon väl inte bli sur heller för att nån skulle rata henne om hon har slapp fitta?

• lokacitron

Kukar de ska vara lagoma. Inte för små, så man knappt känner dem. Sen får de inte vara för stora så det känns som om de nästan skulle åka upp i halsen.

• mysrester

Dino, det är lite missvisande. Du kan se två relativt små, icke-erigerade kukar, som är lika stora. Men den ena växer knappt alls som erigerad, medan den andra blir betydliogt större och grövre som erigerad. Så då krävs det ju att de där männen på nudiststranden ska gå omkring med bånge, och om dom hade det när de gick omkring på en nudiststrand där det finns mest tyskar i 60'års åpldern, då är det nog nåt fel på dem.

• pompes pappa

Alltså jag har varit med om det, med en kille som jag liksom dejtade...Det var över 10 år sedan, men jag glömmer det icke

Han bjöd hem mig på stekt halloumi och nån sallad och gav mig en orange gerbera... Sen satt vi och snackade och började hångla och smeka varandra lite sådär försiktigt och jag märkte att han hade bånge och det var en minimal bånge.....Kände som han petade på mig med en strumpsticka eller nåt....

Jag minns sensationen än idag, jag blev faktiskt lätt illamående och där slutade hånglet på ett ganska naturligt vis, vi snackade vidare och sen gick jag hem och vi slutade träffas....

Det dröjde flera år innan jag kunde äta halloumi igen och jag tycker fortfarande att gerbera är en fjortisblomma.... Stark betingning.

• Dino78
    mysrester skrev 2008-01-15 14:27:39 följande:
    Dino, det är lite missvisande. Du kan se två relativt små, icke-erigerade kukar, som är lika stora. Men den ena växer knappt alls som erigerad, medan den andra blir betydliogt större och grövre som erigerad. Så då krävs det ju att de där männen på nudiststranden ska gå omkring med bånge, och om dom hade det när de gick omkring på en nudiststrand där det finns mest tyskar i 60'års åpldern, då är det nog nåt fel på dem.
    Så sant...men du kan ju gå runt och dra i dom lite diskret och se hur dom växer?
    Det sägs ju annars att en stor icke erigerad inte blir så mycket större, så dra i dom som har små plommon hängades mellan benen. Fast iofs, kankse skulle innebära lite polisnmälningar för dig? Hmmm, får tänka lite mer på en lösning

ska iväg till min praktik nu!
    DIF i själ och hjärta
Svar på tråden Män med små kukar :-[