• Princeccan

Träningsredskap

Typ som Orbitrek eller något annat,vad kan ni rekomendera?Var har ni köpt era?

• Svar på tråden Träningsredskap
  • Johanna 76

jag har löpband som jag köpte på rea på intersport. jag har haft flera motioncyklar som har bara stått och dammat. men löp/gå bandet är kanon och enkelt. jag tror att ju mer komplicerad att träna ju tråkigare. men självklart gäller det inte alla bara latisar som jag..=)

• Princeccan

Johanna 76 skrev 2008-01-16 10:38:10 följande:

jag har löpband som jag köpte på rea på intersport. jag har haft flera motioncyklar som har bara stått och dammat. men löp/gå bandet är kanon och enkelt. jag tror att ju mer komplicerad att träna ju tråkigare. men självklart gäller det inte alla bara latisar som jag..=)
    Tycker en motionscykel hade varit jätteroligt men dom är för dyra=/
  • Johanna 76

usch hehehe nej hatar att cykla ;)

• laboranten

Är det ett löpband med motor du har?

• laboranten

Ett sånt har jag sökt oxå, men tyvärr tycker jag dom är lite för dyra. Det billigaste jag hittat kostar ca 6000.

• Johanna 76

jag köpte min för 5000kr på rea..intersport. ellos har en del men vet ej hur stabila dom är. ju det är dyrt....

• Ella Stefan

Vi har köpt en vibrations platta som jag ska köra bort gravidkilona på sen. Har inte testat den än med tanke på bebis men jag har tränat på sån studio tidigare och de var riktigt bra :)

Svar på tråden Träningsredskap