• Hoppentoss

Känns som grus i ögonen. vad kan det vara?

Hej!

Det känns som något skaver i båda ögonen. som smågrus. Det är inte rött men det rinner lite.

I övrigt sååå trött...

Någon mer än jag som är så?
    Någon som vet vad det kan bero på.

Tacksam för svar.

Kram Tossan

• Svar på tråden Känns som grus i ögonen. vad kan det vara?
  • Aqua ros

Hej!

Jag tycker det låter som ögoninflammation,

det är nog bra att tvätta med enbart vatten ett tag!

• isisisis

Torra slemhinnor och ett alldeles för torrt inomhusklimat.

Lätt hänt på vintern när elementen går för fullt.

Även växter lider så här års inomhus

• mullzack

ställ ut vattenglas i fönstren för att få fuktigare inne. Annars skriver du ju att du är trött;.)

• isisisis

Om du inte helt enkelt fått för lite sömn?

Sen blir det ju värre när man gnuggar!

• Liten Mjau

Jag hade så tidigt i min graviditet. Det kom och gick och jag antog då att det hade med torra slemhinnior att göra. Ögonen blev aldrig röda men det skavde som attans. Nu har det försvunnit och jag tog aldrig reda på vad det var men det verkade ju inte vara nått farligt eftersom att det försvann.

• Hoppentoss

igår hade jag två väckarklockor..Den ena ringde en ½ timme innan jag vaknade av reservklockan. (mannen var borta ville ha en reserv så jag verkligen vaknade) Jag brukar ha hyffsat lätt att gå upp...

annars mår jag rätt bra förutom att jag fryser,,,men vem gör inte det nu förtiden

• isisisis

Det finns ett hälsokostpreparat som heter Membrasin.

Det hjälper mot torra slemhinnor i hela kroppen Även ögon.

Har ätit det själv,för att bygga upp bra slemhinna i underlivet.

• Hoppentoss

hmmm...om jag fick en baby så vore jag glad

Hmmm....det kanske är torra slemhinnor då...jag är ju en torris på vintern så varför inte ögonen med

Liten Mjau skrev 2008-01-15 18:01:57 följande:

Jag hade så tidigt i min graviditet. Det kom och gick och jag antog då att det hade med torra slemhinnior att göra. Ögonen blev aldrig röda men det skavde som attans. Nu har det försvunnit och jag tog aldrig reda på vad det var men det verkade ju inte vara nått farligt eftersom att det försvann.
  • Hoppentoss

oh tack....Det skall jag kolla upp.

isisisis skrev 2008-01-15 18:06:03 följande:
    Det finns ett hälsokostpreparat som heter Membrasin.Det hjälper mot torra slemhinnor i hela kroppenÄven ögon.Har ätit det själv,för att bygga upp bra slemhinna i underlivet.
  • Hoppentoss

oh tack....Det skall jag kolla upp.

isisisis skrev 2008-01-15 18:06:03 följande:
    Det finns ett hälsokostpreparat som heter Membrasin.Det hjälper mot torra slemhinnor i hela kroppenÄven ögon.Har ätit det själv,för att bygga upp bra slemhinna i underlivet.
Svar på tråden Känns som grus i ögonen. vad kan det vara?