Nån gravid som haft MYCKET ont i magen istället för molvärk i början?
Ja, nån som haft väldans ONT i magen i början på graviditet?
Och har du haft ont i ryggen då med?
Ja, nån som haft väldans ONT i magen i början på graviditet?
Och har du haft ont i ryggen då med?
Hade i stort sett konstant ont under andra graviditeten, från dag ett. Fogarna och ligamenten kom igång illa redan i vecka sex och varade mer än tiden ut.
aj aj! Hade du mkt ont? Kom det i omgångar?
Det var i stort sett konstant.
Jag har haft jätteont i magen nu konstant i fem dagar. Har BIM runt den 20/1. Det är som molvärk, som sedan blir starkare. Det drar och sliter i magen, som känns alldeles hård. Jag kan absolut inte ha några kläder som sitter åt. Magen har blivit stor och svullen. Det känns som man bär omkring med en vattenblåsa mellan benen!! Man känner av tyngden. Är det inte ett barn på gång, så är det absolut något annat!
Typ som jag känner me... Kan typ gå upp mot revben o bak i svanken med...skumt!
Familjen NybergElmér skrev 2008-01-15 23:02:28 följande:
Puffis
Jag har typ också ont i magen.. Jätte eller den är svullen och de e typ som kramp nästan.. jag har bim runt den 19/1
Hoppas att det e bebbe då!:)
Vad lustigt allt är egentligen, för nu har det slutat att göra så ont i min magen. Helt plötsligt igår kändes det något så när som vanligt igen. Förutom att jag fortfarande har som en tyngd mellan benen, och att magen är svullen! Istället fick jag klåda igår! Blir knäpp snart på allt som händer. Det stämmer inte alls in på hur det har varit tidigare!
hum...jaaa...tänk om man ändå visste vad som sker..
Familjen NybergElmér skrev 2008-01-17 14:36:19 följande: