Bearbeta?
Vad har ni gjort för att bearbeta neotiden? Har ni gjort något alls eller kanske lagt locket på i stället? Hur lång tide har det tagit innan ni känt er som vanligt igen?
Själv har jag skrivit mycket.
Vad har ni gjort för att bearbeta neotiden? Har ni gjort något alls eller kanske lagt locket på i stället? Hur lång tide har det tagit innan ni känt er som vanligt igen?
Själv har jag skrivit mycket.
PiffÅPuff, hur länge har ni varit hemma?
Zoohaj, ja, en hel del! Här är adressen till min prematurblogg förresten, "Hannahs lila blogg":
prematurbloggen.blogspot.com
*kram* va jobbigt!
Det borde du kunna få!
Jag var in en vända igår. Roligt, men också läskigt och framför allt jobbigt! Så mycket som kommer tillbaka. Jag minns att en morgon när jag vaknade i vårt rum trodde jag att jag hade hamnat i en mardröm. Eller trodde väl inte, men det kändes precis så. Jag låg och önskade att jag bara kunde somna om.
Jag önskar att jag skrivit dagbok lite mer. I vilken vecka föddes dina barn?
Vilken fin sida! Jag blev alldeles tagen av bilderna och filmen. Tittade runt en lång stund på andra prematurfilmer också, det önskar jag att vi hade tänkt på att göra, filma.
Tänkte också berätta att jag flyttat min blogg. nya adressen är prematurbloggen.wordpress.com