Inlägg från: fetsnygg |Visa alla inlägg
  • fetsnygg

Är du psykopat?

Om man svarar rätt på den här gåtan ska man enligt något test åtminstone ha psykopattendenser.. gissa gärna:

en kvinna går på sin mammas begravning.. där ser hon en man som hon tycker sig känna igen men inte kan placera. Hon blir helt förälskad.. efter en vecka mördar hon sin syster.. varför?

• Svar på tråden Är du psykopat?
  • fetsnygg

Nej, du är inte psykopat ;) tur det

Fam Edbom skrev 2008-01-15 23:49:02 följande:

hennes systers man?
  • fetsnygg

haha.. svaret är;

För att kvinnan hoppas på att mannen ska komma även på systerns begravning ;)

sjuttiosexan skrev 2008-01-16 00:19:17 följande:
    För att systern har en relation med mannen? När får vi veta svaret? Gaaaah!
  • fetsnygg

*skratt* inget säger det, men det var psykopatens logik ju.. att störts sannorlikhet att träffa mannen igen var på en begravning, och eftersom han kom på mammans, borde han ju vara bekant till familjen kanske, och då komma på systerns.. ingen aning. Min sambo gissade rätt.. spokey

Eisa skrev 2008-01-16 00:06:00 följande:
    Men VARFÖR kunde hon inte träffa honom utan att behöva ordna en ny begravning?? Det är väl bara att ta reda på vem han var och ringa och föreslå fika?Och vad är det som säger att han kommer på systerns begravning bara för att han kom på mammans?
  • fetsnygg

Förresten.. vilka många knasiga svar.. vi kanske är psykopater allihop lite till mans? haha skojigt är det alla fall.. med alla logiska/ologiska resonemang.. har just sett två avsnitt av Dexter.. därför jag inte svarade tidigare.. han är ju också psykopat.. Bra fast sjuk serie tycker jag

• fetsnygg

Det är därför du är moderat.. aah skojjar bara ;)

Moderaten skrev 2008-01-16 11:30:30 följande:
    :) Ja det har du ju faktiskt rätt i.. jag har iq 75 är jag dum i huvudet då??
  • fetsnygg

Hahaha.. då blev du nästan psykopat av att vänta kan man säga :P

sjuttiosexan skrev 2008-01-16 13:38:27 följande:
    Tack! Jag höll på att bli galen i väntan på svaret om jag är psykopat... Hahahaa
Svar på tråden Är du psykopat?