• Gaztongirl

Halva reapriset

När börjar affärerna med sin halva reapriset rea???

• Svar på tråden Halva reapriset
  • Gaztongirl

I "min" Lindex butik var det tag 2 betala för 1 på alla reaplagg. KappAhl hade halva reapriset på en del märkta plagg, hade tyvärr med mig en busig unge i affären, så mina klipp försvann *S*

• Gaztongirl

Ja såg att en skoaffär hade halvarea priset men hann aldrig in och kolla.

• Flox

I Göteborg verkar alla Lindexbutiker ha halva reapriset med start idag!

• Gaztongirl

Jag hann aldrig kolla Lindex affären igår, det lär väl fort bli utplockat

• Flox

Jo, Bamsekläderna gick åt fort, men i de butiker jag var höll de samtidigt på att fylla på reakläderna hela tiden från stora ställningar, så något kan du säkert lyckas fynda ändå! Behöver man kläder i storlek 50-80 kan man säkert också lyckas, för där var inget större röj.

Lycka till!

• Gaztongirl

Jag gjorde en snabb sväng dit Lindex förrut, men jag hittade ingenting Alltså i rätt storlek, som vanligt fanns det i större å mindre *S*

• Perniilla

Nån som vet hur länge rean håller på? Ex lindex?

• Mangomagen

Åhlens har halva repriset sedan i helgen, kappahl oxå.
    Har själv handlat massor på lindex både mån tis ons hittade massa fina grejor :)

• Gaztongirl

Mangomagen, ja alltså jag hittade mycket fint, men antingen var det för stort eller för smått. Eller så vågade jag inte köpa för att tonåringarna ska få uttryck i ögonen som om att man är UFO*S*

• Flox

MrsQ!

Ja här i Göteborg har Åhléns fortfarande halva reapriset (30 % på reapriset på inredning) de borde ju ha det över helgen eftersom det är lön i morgon.

Svar på tråden Halva reapriset